גדי לוינסקי

גדי לוינסקי

כלכלן ורואה חשבון בעל ניסיון של שנים, נותן מן הידע שלו בשביל שאתם תוכלו לדעת איך לפעול נכון וכיצד להשקיע את הכסף שלכם נכון

עיצוב דוחות אחריות תאגידית

Facebook
Google+
Twitter
LinkedIn

דוחות אחריות תאגידית הם היבט חשוב יותר ויותר בעסק. הם משמשים להצדקת פעולות החברה ולהפוך אותה לאתית יותר בעיני הציבור.

הצעד הראשון הוא להגדיר איזה סוג דוח ברצונך ליצור. זה יעזור לך להחליט איזה מידע נדרש וכיצד יש לבנות אותו. אתה יכול גם להשתמש בסעיף זה כמדריך לדוח אחריות תאגיד משלך אם אתה צריך כמה רעיונות כיצד לבנות את הדוח שלך.

דוח אחריות תאגידית הוא מסמך המספק את אסטרטגיית הקיימות של החברה והתקדמות בנושאי הקיימות. הוא מוצג בדרך כלל למשקיעים, לבעלי מניות ולבעלי עניין אחרים.

ישנן דרכים רבות לעיצוב דוחות אחריות תאגידית. מאמר זה דן בכמה מהדרכים הנפוצות ביותר ומספק עצות כיצד להפוך את הדוח שלך ליעיל יותר.

ישנן 6 שיטות לעיצוב דוחות אחריות תאגידית:

  • חוק ה-10/10/20
  • גישת ה-KPI
  • גישת ניתוח SWOT
  • גישת הסיפור הנרטיבי
  • גישת המחקר האיכותני
  • גישת המחקר הכמותי

דוח זה הוא דוגמה לאופן שבו ניתן לעצב דוח אחריות תאגידית. הוא כולל את החזון, המטרות והיוזמות של החברה. זה כולל גם את ההשפעות החיוביות של יוזמות אלה ומה הן עשו כדי לעזור להשיגן.

דוחות אחריות תאגידית הם חלק חיוני בהערכת הקיימות של חברה. הם משמשים כאינדיקטור שעוזר להעריך עד כמה החברה מצליחה מבחינת ההשפעה החברתית, הסביבתית והכלכלית שלה.

דוחות אחריות תאגידית הם מקור מידע משמעותי. הם מספקים לעסקים דרך להפגין את מחויבותם לנושאים חברתיים, סביבתיים ואתיים.

הצעד הראשון בעיצוב דוחות אחריות תאגידית הוא לקבוע איזה סוג מידע אתה רוצה להציג. זה יעזור לך בעיצוב המבנה והתוכן של הדוח.

דוחות אחריות תאגידית הם סוג ספציפי של דוחות אשר תוכננו לספק סקירה כללית של ההשפעה החברתית והסביבתית של החברה.

המטרה העיקרית של דוחות אלו היא לוודא שחברות לא רק מצייתות לחוק, אלא גם לשקול כיצד פעולותיהן יכולות לתרום לחברה טובה יותר.

>לדוגמאות ומידע נוסף היכנסו לאתר של הגרפיקאית גלית אזולאי

אולי יעניין אותך גם!

שיקולים חשובים להפלה יזומה

הפלה יזומה היא הליך רפואי משמעותי שרבים פונים אליו כחלק מבחירותיהם בתחום בריאות הרבייה. הוא מוקף בהשקפות רפואיות, אתיות ומשפטיות שונות והוא