גדי לוינסקי

גדי לוינסקי

כלכלן ורואה חשבון בעל ניסיון של שנים, נותן מן הידע שלו בשביל שאתם תוכלו לדעת איך לפעול נכון וכיצד להשקיע את הכסף שלכם נכון

ומה עם הילדים? – טובת הילד בהליך גירושין

Facebook
Google+
Twitter
LinkedIn

המאמר מדבר על החלטתה של אישה להתגרש מבעלה וכיצד היא נקרעה בין האינסטינקט האימהי שלה לבין אהבתה לילדיה. היא מספרת על איך שניסתה להיות אמא טובה, אבל אז היא הבינה שזה לא אפשרי. גירושין הם תקופה קשה לכל המעורבים. טובת הילד היא אחד הגורמים החשובים ביותר בקביעת משמורת וזכויות ראייה.

טובת הילד לוקחת בחשבון את כל ההיבטים של חייו של הילד, לרבות רווחתו הרגשית, הפיזית והכלכלית. מאמר זה דן כיצד לעזור לילדים במהלך הליך גישור גירושין. זה גם מכסה נושאים כמו ניכור הורי, זכויות ילדים ומה לעשות אם בן הזוג לשעבר שלך לא מקיים את הבטחותיו לתמוך בך כלכלית או רגשית.

תעברו את הגירושין בצורה נעימה

הילד הוא חלק חשוב מהתא המשפחתי ויש לו הרבה מה לומר לטובתו האישית. זו הסיבה שחשוב שההורים יהיו מסוגלים לעבוד יחד ולקבל החלטות שהן לטובת הילד. טובת הילד תמיד תובא בחשבון בעת בחינת הליכי גירושין. עם זאת, ישנם מקרים שבהם תהיה התנגשות בין מה שההורים רוצים עבור ילדיהם לבין מה שטוב לילדיהם. במקרים אלו, חשוב ששני ההורים יוכלו לדבר אחד עם השני כיצד הם יכולים להגיע להסכמה שתועיל לשני הצדדים.

בהליכי גירושין, יכול להיות קשה להורים להסכים כיצד עליהם להתנהל בהליכי הגירושין מכיוון שיש להם נקודות מבט שונות לגבי מה שטוב לילדיהם. זה יכול להיות קשה גם כאשר הורה אחד רוצה להתגרש בקלות ובמהירות בעוד הורה אחר רוצה שיתאמצו יותר לפשרה לפני שיתקדם בהליכי גירושין.

מסיימים את התהליך עם גישור

טובת הילד נקבעת על ידי גורמים רבים ושונים, כולל גיל הילד, יחסיו עם שני ההורים ורמת הבגרות שלו. להלן מספר הנחיות להורים וילדים במהלך הליכי גירושין:

– נסו לשמור על קשר טוב עם שני ההורים לאחר הפרידה.

– שמרו על קשר עם ההורה השני של ילדיכם גם אם הם לא רוצים שתעשו זאת.

– אל תשתמשו בילדיכם כמשכונים בהליכי גירושין.

– הימנעו מהפעלת לחץ על ילדיכם לבחור הורה אחד על פני אחר או לקחת צד בסכסוך משמורת.

קראו עוד באתר להפרד לשלום >>>

אולי יעניין אותך גם!

שיקולים חשובים להפלה יזומה

הפלה יזומה היא הליך רפואי משמעותי שרבים פונים אליו כחלק מבחירותיהם בתחום בריאות הרבייה. הוא מוקף בהשקפות רפואיות, אתיות ומשפטיות שונות והוא