גדי לוינסקי

גדי לוינסקי

כלכלן ורואה חשבון בעל ניסיון של שנים, נותן מן הידע שלו בשביל שאתם תוכלו לדעת איך לפעול נכון וכיצד להשקיע את הכסף שלכם נכון

נוטריון בתל אביב – מקצועי ויעיל

Facebook
Google+
Twitter
LinkedIn

עו"ד רם אפרתי מציע שירות נוטריון בתל אביב. מענה מקיף, אמין ומקצועי. השירות מציע אישור ותרגום מסמכים בדרך יעילה, מהירה ומקצועית. זאת, הודות לוותק ולניסיון רב השנים של המשרד בענף זה.

עוד במשרדו של עו"ד רם אפרתי, נוטריון בתל אביב, שירותי תרגום וגם הצהרה של מתורגמן, צד שלישי המכיר היטב את שפת המקור, ואישור שתהליך תרגום המסמכים בוצע על פי חוק.

חוק הנוטריונים שנחקק בישראל בשנת 1976 הרחיב את יכולותיו המקצועיות של עו"ד רם אפרתי, נוטריון בתל אביב והעניק לו את הסמכות המשפטית לפיקוח על תרגום ואישור מסמכים משפה זרה.

שנות העבודה הרבות והניסיון העשיר גייסו לצידו של עו"ד רם אפרתי אנשי מקצוע מן השורה הראשונה. יודעי שפות זרות הבקיאים במונחים ומושגים השייכים לשפת האם ולצד זאת, בעלי ידע רחב בתחומים שונים.

העשייה הרבה והמקצועית לאורך השנים יצרה למשרדו של עו"ד רם אפרתי קשרי עבודה טובים עם השגרירויות הזרות בישראל. המשרד מעניק בין השאר ייעוץ בנוגע לסוגי מסמכים ואישורים הנדרשים עבור פעולות שונות בהם: אישורי הגירה או ויזות לארה"ב.

משרדו של עו"ד רם אפרתי, נוטריון בתל אביב, מציע במשרדו מגוון שירותים: כאמור, אישורים נוטריוניים, העתקי מסמכים, תרגום מסמכים משפות זרות, חתימה על חוזי שכירות. נוסף לשירותים הנ"ל מציע המשרד אישור על תרגום מסמכי ממון, תעודות רשמיות – תעודות נישואין/לידה, תרגום צוואות, תרגום מסמכים משפטיים ועוד.

לנוטריון בתל אביב אחריות וערך. חתימתו מאשרת את זהות החותם על מסמך ונכונותו וכן, מאשרת כי החותם חתם על המסמך מרצונו החופשי.

במידה ואתם צריכים שירותי נוטריון בידקו טרם ההחלטה על נותן השירות באם יש בניסיונו היכולת לתת לכם מענה כולל לכל צרכיכם, מעבר לאישור חתימה. מה שיבטיח לכם שירות יעל ומהיר.

אולי יעניין אותך גם!

שיקולים חשובים להפלה יזומה

הפלה יזומה היא הליך רפואי משמעותי שרבים פונים אליו כחלק מבחירותיהם בתחום בריאות הרבייה. הוא מוקף בהשקפות רפואיות, אתיות ומשפטיות שונות והוא