גדי לוינסקי

גדי לוינסקי

כלכלן ורואה חשבון בעל ניסיון של שנים, נותן מן הידע שלו בשביל שאתם תוכלו לדעת איך לפעול נכון וכיצד להשקיע את הכסף שלכם נכון

עורך דין מומלץ לקבלת פיצויים מהגרמנים

Facebook
Google+
Twitter
LinkedIn

ממשלת גרמניה זכתה לביקורת על חוסר הפעולה שלה כדי לפצות את ניצולי השואה ובני משפחותיהם. עם זאת, ישנם כמה סימנים חיוביים לכך שגרמניה מתחילה להכיר בחשיבות הפיצויים. ההערכה היא שהעלות הכוללת תעמוד על כ-70 מיליארד דולר, וזה עדיין פחות ממה שנדרש כדי לשלם עבור כל הנזקים שגרם המשטר הנאצי.

ממשלת גרמניה פרסמה התנצלות רשמית על רצח העם שביצעה גרמניה הנאצית. הפרלמנט הגרמני הצביע ביום חמישי, 14 בדצמבר, להתנצל רשמית על פשעים נגד האנושות ולומר "לעולם לא עוד". במכתבה של הקנצלרית אנגלה מרקל, שייכנס כעת לספרי החוקים הלאומיים, אומרים מנהיגי המדינה שהם מצטערים "על כל מה שנעשה לך ולעמך על ידי כוחות הרשע במהלך מלחמת העולם השנייה".

קראו איך מגישים תביעה לפיצויים מגרמניה >>>

פיצויים מהגרמנים – מה שצריך לדעת

המהלך הוא צעד לקראת פיוס בין גרמניה לקהילה היהודית שלה. יהודים רבים שנמלטו או נהרגו בגרמניה הנאצית קראו להתנצלות רשמית מברלין מאז נפילת הקומוניזם ב-1989. לאחר מלחמת העולם השנייה, ארצות הברית ומעצמות אחרות של בעלות הברית אילצו את גרמניה לשלם פיצויים כדי לסייע בשיקום ארצם לאחר שנחרבה במלחמה. סכום הכסף שחייבים חושב באמצעות נוסחה מורכבת. ארה"ב ובריטניה השתמשו מאז בנוסחה זו כדי לחשב את סכום הכסף שהם חייבים לגרמניה בפיצויים. גרמניה דורשת כעת מצרפת ובלגיה לשלם גם את חלקן בפיצויים על הנזק שנגרם במהלך מלחמת העולם הראשונה.

אז מה חשוב להבין?

אם תרצו לקבל פיצויים מהגרמנים שמגיעים לכם, פשוט תצרכו לפנות אל עורך דין מומלץ אשר יסייע לכם בעניין הזה ויאפשר לכם לקבל את כל הפיצויים שמגיעים לכם. אז למה אתם מחכים עם כך? פשוט פנו אל עורך דין מומלץ כבר בזמן הקרוב. זה יועיל לכם מאוד בעניין הזה.

צרו קשר עם עו"ד סיבר ווייצקר >>>

 

אולי יעניין אותך גם!

שיקולים חשובים להפלה יזומה

הפלה יזומה היא הליך רפואי משמעותי שרבים פונים אליו כחלק מבחירותיהם בתחום בריאות הרבייה. הוא מוקף בהשקפות רפואיות, אתיות ומשפטיות שונות והוא