גדי לוינסקי

גדי לוינסקי

כלכלן ורואה חשבון בעל ניסיון של שנים, נותן מן הידע שלו בשביל שאתם תוכלו לדעת איך לפעול נכון וכיצד להשקיע את הכסף שלכם נכון

קידום חנות וירטואלית

Facebook
Google+
Twitter
LinkedIn

המסחר אונליין הוא תחום שמאוד מתפתח בשנים האחרונות ומאז הקורונה הוא אף צבר תאוצה ונראה שמגמה זו תמשיך עוד בשנים הבאות. לכן ניתן לראות שבעלי חנויות רבים פותחים גם אתרי מסחר ששם הם מוכרים את הסחורה שלהם. יש כאלה שאין להם חנות פיזית כלל ורק חנות וירטואלית שבה הם מוכרים את המוצרים או את השירותים שלהם. מדובר על אתר אינטרנט שבו הגולשים יכולים לרכוש את המוצר או השירות שהם צריכים ורבים בוחרים לבצע רכישות בחנויות וירטואליות בגלל הנוחות שקיימת בקנייה אונליין בנוסף לשאר היתרונות של רכישה כזו בחנויות וירטואליות. ממש כמו אתרים מסוגים אחרים שעושים קידום אורגני כדי לבלוט בתוצאות החיפוש בגוגל, כך גם חנויות וירטואליות צריכות קידום על מנת לבלוט מעל המתחרים שלהן ולהגדיל את כמות הכניסות לאתר ובכך גם להגדיל את כמות המכירות של המוצרים והשירותים בחנות הוירטואלית. צפו במבחר סרטונים על קידום אתרים ביוטיוב.

איך מקדמים חנות וירטואלית?

חנות באינטרנט מקודמת בדרך דומה לזו שמקדמים אחרים מסוגים אחרים, כלומר פעולות שונות שמתבצעות על ידי מקדם אתרים מקצועי בתוך האתר ומחוצה לו על מנת שהוא יתקדם בתוצאות החיפוש. לפעולות כאלה שנעשות בתוך האתר על ידי מקדם אתרים קוראים אופטימיזציה, הכוונה היא להתאים את העמודים השונים והתוכן בתוך האתר על מנת לקדם אותו בתוצאות החיפוש בגוגל ובנוסף מקדמי אתרים עושים שימוש בקישורים חיצוניים כדי לחזק את האתר ובנוסף נעזרים ברשתות חברתיות וגם בערוץ יוטיוב ככלים נוספים שיסייעו לקדם את האתר. אבל כשמדובר בחנות וירטואלית, כפי שציינו יש פעולות קידום דומות לאלו שמבצעים בקידום של אתרים אחרים שהם לא חנות וירטואלית, אך יש גם פעולות קידום שמותאמות לחנויות וירטואליות, למדו על קידום חנות וירטואלית ולכן כאשר רוצים לקדם חנות אונליין, יש להיעזר במקדם אתרים מקצועי שיש לו גם ניסיון רב בקידום של חנויות וירטואליות. 

 

אולי יעניין אותך גם!