גדי לוינסקי

גדי לוינסקי

כלכלן ורואה חשבון בעל ניסיון של שנים, נותן מן הידע שלו בשביל שאתם תוכלו לדעת איך לפעול נכון וכיצד להשקיע את הכסף שלכם נכון

קידום אפליקציות- איך זה עובד?

Facebook
Google+
Twitter
LinkedIn

קידום יכול לבוא בצורות רבות. זה יכול להיות קמפיין לפרסום מוצר או שירות דרך ערוצי מדיה שונים כמו דפוס, טלוויזיה, רדיו, דיגיטל או פרסום חוצות. זה יכול להיות גם שיווק מפה לאוזן על ידי לקוחות מרוצים הממליצים על המוצר לחברים ובני משפחה.

קידום אפליקציה חדשה אינה משימה קלה. זה לא רק על פרסום האפליקציה וקבלת הורדות. כמו כן, חשוב לקבל ביקורות בחנות האפליקציות ובערוצי המדיה החברתית. ישנן דרכים רבות לקדם אפליקציה, אך ישנן דרכים יעילות יותר מאחרות. לדוגמה, זה תמיד רעיון טוב לגרום למשפיענים לדבר על האפליקציה שלך מכיוון שיש להם את הכוח להגיע לקהל גדול עם העוקבים והמעריצים שלהם בפלטפורמות מדיה חברתית כמו טוויטר ואינסטגרם. דרך נוספת תהיה להשתמש בטכניקות אופטימיזציה למנועי חיפוש (SEO) על ידי הכללת מילות מפתח בכותרת, בתיאור ובתגים של דף הרישום של האפליקציה שלך ב-App Store או ב-Google Play Store.

צרו קשר עם חברה לפיתוח אפליציות >>>

בניית אסטרטגיה מקצועית לקידום האפליקציה

קידום אפליקציה הוא תהליך של הפיכת אנשים למודעות לאפליקציה שלך ולשכנע אותם להוריד אותה. זהו שלב חשוב מאוד בתהליך שיווק האפליקציה.

ישנן דרכים רבות לקדם אפליקציה, כגון:

– אתרי סקירת אפליקציות

– ערוצי מדיה חברתית

– שיווק משפיענים

– הצג מודעות באפליקציות פופולריות, אתרים ופלטפורמות אחרות

– מבצעים צולבים עם אפליקציות אחרות

אתם יכולים לפנות אל חברה מקצועית שמתמחה בתהליך של קידום אפליקציות, כך שהיא כבר תוכל לעשות את כל העבודה הדרושה עבורכם ולדאוג לכך שהיא תבוצע על הצד הטוב ביותר. זה כבר יוכל להוביל אתכם להצלחה בכל הנוגע לדרך שבה אתם מקדמים את האפליקציה שלכם. יהיה כדאי לכם להתחשב בכך כבר בזמן הקרוב מבחינתכם.

קראו על פיתוח אפליקציות >>>

אולי יעניין אותך גם!