גדי לוינסקי

גדי לוינסקי

כלכלן ורואה חשבון בעל ניסיון של שנים, נותן מן הידע שלו בשביל שאתם תוכלו לדעת איך לפעול נכון וכיצד להשקיע את הכסף שלכם נכון

מה זה סים וירטואלי?

Facebook
Google+
Twitter
LinkedIn

ברוב הטלפונים הניידים יש כרטיס סים שמספקות לנו חברות התקשורת ושבאמצעותו אנחנו יכולים לגלוש באינטרנט, להוציא ולקבל שיחות וגם לקבל הודעות. כאשר אנחנו טסים לחו"ל, בהרבה מקרים אנחנו מחליפים את כרטיס הסים הישראלי בכרטיס סים מקומי או כרטיס סים בילנאומי שמאפשר לנו להשאר מחוברים לאינטרנט ולהיות זמינים בטלפון. אבל למעשה לא חייבים כרטיס סים פיזי על מנת שהטלפון שלנו יהיה מחובר לאינטרנט וכדי שנהיה זמינים לקבל שיחות ולהוציא שיחות.

כאן נענה על השאלה החשובה מה זה סים וירטואלי ואיך הוא יכול לעזור לכם. המשיכו לקרוא כדי לדעת>

ישנו שירות של סים וירטואלי אשר מאפשר לנו להיות מחוברים גם בחו"ל לחבילת גלישה ושיחות מבלי צורך להחליף את הסים בטלפון ולהכניס במקומו סים אחר.

היתרונות של סים וירטואלי

כאשר אנשים טסים לחו"ל, בהרבה מקרים הם נאלצים ביעד שהם מגיעים אליו לחפש כרטיס סים, לקנות אותו בעלות מסויימת, להכניס אותו לטלפון ולקוות שהוא יתאים להם. לעתים כרטיס הסים המקורי שלכם יכול ללכת לאיבוד או לפעמים יהיה לכם קשה למצוא כרטיס סים מקומי. לכן סים וירטואלי פותר את הבעיה הזו ואתם לא צריכים לחפש סים מקומי או בינלאומי ולא להתעסק עם כרטיס סים קטן שיכול ללכת לאיבוד כאשר יש לכם סים וירטואלי. 

סים וירטואלי – איך זה עובד?

ההפעלה של סים וירטואלי היא מאוד קלה, נוחה ומהירה. כל מה שאתם צריכים לעשות לבדוק קודם שהטלפון הנייד שלכם תומך בסים וירטואלי ומרבית הסיכויים שהוא כן, מכיוון שברוב המוחלט של הטלפונים החכמים ניתן לעשות שימוש בסים וירטואלי. אתם יכולים להכנס לאתר אינטרנט שמספק סים וירטואלי ושם תוכלו לראות אם הטלפון שלכם תומך. באותו אתר תוכלו לבחור חבילה של גלישה ושיחות שמתאימה לשימושים שלכם ולקבל ברקוד למיל. לאחר מכן אתם סורקים את הברקוד, עוד כמה קליקים וזהו – יש לכם סים לחו"ל וירטואלי שבעזרתו תהיו מחוברים גם בחו"ל.

אולי יעניין אותך גם!

בחינת ההטבות של מזגני Multi Inverter ו-VRF

בתחום בקרת האקלים המודרנית, האבולוציה של טכנולוגיית מיזוג האוויר הייתה לא פחות ממדהימה. בין החידושים הבולטים ניתן למנות את מערכות ה-Multi Inverter

תובנות מומחים: יסודות ניקוי ספות

ניקוי ספות הוא היבט שלעתים קרובות מזלזלים בו בתחזוקה ביתית שיכול להשפיע באופן משמעותי על הניקיון והנוחות הכללית של חלל המגורים שלך.