גדי לוינסקי

גדי לוינסקי

כלכלן ורואה חשבון בעל ניסיון של שנים, נותן מן הידע שלו בשביל שאתם תוכלו לדעת איך לפעול נכון וכיצד להשקיע את הכסף שלכם נכון

קבלן בניה-איך בוחרים בחוכמה פארק בבלי

Facebook
Google+
Twitter
LinkedIn

כשאתם מתכננים את פרויקט שיפוץ הבית הבא שלכם, בחירת הקבלן המתאים לעבודה היא שלב ראשון קריטי בתהליך התכנון שלכם. אתם רוצים לבדוק את איכות העבודה שלהם מראש, לציין בכתב איזו עבודה אתם רוצים לבצע ולהסכים על היקף הפרויקט, ולברר האם הקבלן מורשה ומבוטח כראוי למקרה שמשהו ישתבש. קבלן בניין בוחרים בחוכמה ,להלן מספר עצות לבחירת קבלן בניה מאת המומחים של פרויקט פארק בבלי.

קבל הערכות מרובות

שוחח עם מספר קבלנים וקבל הערכות מחיר כתובות משלושה קבלנים לפחות. הסתכלו על חומרי הבניין, שיטות העבודה, לוחות זמנים וגורמים נוספים שעשויים להשתנות אצל כל קבלן. היזהרו מהערכות גבוהות מדי או נמוכות מדי.

בדקו את עבודותיהם בעבר

איך נראים הפרויקטים שהקבלנים עשו בעבר קחו כדוגמה את פרויקט פארק בבלי, האם הם מתמחים בסוג העבודה שאתה רוצה לעשות? בדקו המלצות לגבי איכות המוצרים שלהם, הביצוע שלהם ושירות שלהם. בדקו על המוניטין המקצועי שלהם ועל הניסיון שלהם.

קח את הזמן שלך בקבלת החלטה נכונה

קבל מספר הצעות מחיר לפני קבלת החלטה. אל תלחץ לקבל החלטה מידית, במיוחד לגבי חתימה על חוזה. היזהר כאשר תתבקש לשלם פיקדון גדול מראש. הקפד לקרוא את האותיות הקטנות על כל ההערכות והחוזים. אם אתם מבצעים תיקוני חירום ואין לכם זמן לחקור קבלן ביסודיות, בקשו משכנים, בני משפחה או חברים כדי לראות אם היה להם ניסיון טוב עם קבלן שירותי חירום.

בדקו את הביטוח שלהם

יש לוודא שהקבלן מבוטח כראוי. בקשו מהקבלן תעודת ביטוח שאמורה לספק את שם חברת הביטוח, מספר הפוליסה ומגבלות הפוליסה שהקבלן נושא. ניתן לפנות ישירות לחברת הביטוח על מנת לוודא את הכיסוי ולוודא שהפוליסה עדיין בתוקף. אין לעשות עסקים עם קבלן שאינו נושא את הכיסוי הביטוחי המתאים. אם הקבלן אינו מבוטח, אתה עלול להיות אחראי לתאונות המתרחשות בנכס שלך.

אולי יעניין אותך גם!