גדי לוינסקי

גדי לוינסקי

כלכלן ורואה חשבון בעל ניסיון של שנים, נותן מן הידע שלו בשביל שאתם תוכלו לדעת איך לפעול נכון וכיצד להשקיע את הכסף שלכם נכון

עורך דין מומלץ לדיני עבודה

Facebook
Google+
Twitter
LinkedIn

השאלה הנפוצה ביותר שאנו נשאלים היא "על איזה עורך דין אתה ממליץ לטיפול בסוגיות דיני עבודה?" או "איזה עורך דין מומלץ לדיני עבודה עלי לשכור?" זו שאלה שקשה מאוד לענות עליה ולא נתפלא שהיא הפכה לנושא לוויכוח סוער.

במאמר זה, אנסה לעזור לך להבין את הנוף המשפטי ולענות על השאלות שלך על ידי אספקת סקירה קצרה של כמה עורכי דין שהצליחו בטיפול בבעיות אלו.

אתחיל בדיני עבודה שבהם ישנם תחומים רבים ושונים בהם עורך דין יכול להועיל.

התחום הראשון הוא דיני עבודה, הכוללים דברים כמו חוקי שכר ושעות, חוקי אפליה, תנאי עבודה (כולל בריאות ובטיחות) וכו'.

אחר כך יש דברים כמו דיני בנייה (שכוללים דברים כמו ציות לחוק בנייה) בנוסף לאיכות הסביבה חוקים (שכוללים דברים כמו פסולת מסוכנת).

לבסוף יש עניינים פליליים הקשורים בדברים כמו פשעי סמים, גניבה והונאה.

לכל אחד מהתחומים הללו יש סט ספציפי משלו.

במה מתבטא התפקיד של עורך הדין לדיני עבודה?

עורך דין אריק שלו למשל אינו רק מומחה משפטי. הוא או היא צריכים גם להיות מסוגלים לספק עצות מעשיות כיצד לפתור בעיות בחיים האמיתיים. עורך דין חייב להיות מסוגל לנתח את התיק (נושאים משפטיים) ולהציגו במתכונת מובנת תוך שימוש בהוכחות של עובדות, טיעונים וראיות. לכן חשוב מאוד שעורכי הדין יהיו בקיאים במונחים משפטיים, תקנות וחוקים.

חשוב לפנות לעורך דין עבודה בכל מחלוקת או נושא הקשור לדיני עבודה.

כמו כן, חשוב למעסיקים להבין את הזכויות והחובות שיש להם בכל הנוגע לדיני עבודה.

לסיכום, עורך הדין לעבודה הוא אדם המוטל באחריות להגן על זכויות העובדים. הוא גם אדם שיכול לעזור לך אם יש לך בעיות משפטיות עם המעסיק שלך.

אולי יעניין אותך גם!

שיקולים חשובים להפלה יזומה

הפלה יזומה היא הליך רפואי משמעותי שרבים פונים אליו כחלק מבחירותיהם בתחום בריאות הרבייה. הוא מוקף בהשקפות רפואיות, אתיות ומשפטיות שונות והוא