גדי לוינסקי

גדי לוינסקי

כלכלן ורואה חשבון בעל ניסיון של שנים, נותן מן הידע שלו בשביל שאתם תוכלו לדעת איך לפעול נכון וכיצד להשקיע את הכסף שלכם נכון

מתכננים לקנות דירה? הינה כמה צעדים שלא כדאי לוותר עליהם

Facebook
Google+
Twitter
LinkedIn

בשעה טובה החלטתם שעשיו זה הרגע הנכון לעשות את הצעד שאתם חולמים עליו כבר שנים? לא רוצים יותר לשלם שכר דירה ואתם תוהים איזו דירה תוכלו לקנות? אם כך, חשוב שתדעו שיש היום אפשרויות שונות בתחום הזה בישראל. תוכלו, למשל, לקנות דירה מיד שניה או שתוכלו לקנות דירה מקבלן. מה שבטוח זה שבכל מקרה ,על שירותי בדק בית אתם לא יכולים לוותר. אומנם זה נכון שלפני שנים אנשים לא נהגו להזמין שירותי בדק בית, אך היום זה משהו שכבר אי אפשר לוותר עליו. לכן, אם תוכלו להיות בטוחים ורגועים יותר לגבי רכישת הנכס אחרי שירותי בדק בית, למה שלא תזמינו שירות כזה כמה שיותר מהר? 

למה זה בעצם כל כך חשוב? 

אם תדברו עם מכרים שרכשו דירות חדשות מקבלנים, אתם לא תאמינו כמה מהם סבלו מבעיות שונות. למשל, רבים מהאנשים שקונים דירות מקבלנים בסופו של דבר יושבים בסלון ביתם ופתאום רואים רטיבות, נזילה או אפילו סדקים בקיר. יכולות להיות לכך כמה סיבות, כמו למשל, עבודה שנעשתה מהר מידי או עבודה שלא בוצעה בצורה יסודית ומוקפדת. לכן בדיקת בית לפני מסירה זה עניין כל כך חשוב. כאשר אנשי המקצוע מגיעים ובודקים את הנכס לפני שאתם מקבלים אותו, אתם יכולים לדעת למה לצפות. למשל, תוכלו לדעת האם יש ליקויים שקשורים לאיטום, למערכת החשמל או לכל דבר אחר. לכן ברור מדוע שירותי בדיקת בית לפני מסירה, שכן בעזרת שירות כזה גם ניתן יהיה לדרוש מהקבלן לבצע תיקונים שונים טרם הכניסה לדירה. 

החשיבות של בחירת חברה מקצועית לביצוע עבודות מהסוג הזה 

אין ספק ששירותי בדק בית לפני מסירה, או בדיקת דירה יד 2 הינם שירותים חשובים ביותר. אף אחד לא רוצה להשקיע את כל ההון שלו בדירה שלמעשה לא ממש תחזיק מעמד לאורך שנים. לכן ברור מדוע גם אתם, כמו אחרים, מתלבטים לגבי העניין הזה ורוצים להזמין שירות כזה מהטובים ביותר. לכן חשוב שתבדקו כמה דברים לפני שאתם בוחרים חברה מקצועית. למשל, האם זו חברה שקיימת כבר שנים? והאם זו חברה שלקוחות אחרים שהזמינו את שירותיה ממליצים עליה? כדאי גם לברר את המחירים כי לא תמיד תשלום כפול על שירותי בדיקה כאלה מצדיק את עצמו. אתם תראו שאם המומחים בתחום יגיעו לבדוק את הנכס שלכם, תהיו שלמים ובטוחים יותר לגבי הרכישה. 

אולי יעניין אותך גם!

שיקולים חשובים להפלה יזומה

הפלה יזומה היא הליך רפואי משמעותי שרבים פונים אליו כחלק מבחירותיהם בתחום בריאות הרבייה. הוא מוקף בהשקפות רפואיות, אתיות ומשפטיות שונות והוא