גדי לוינסקי

גדי לוינסקי

כלכלן ורואה חשבון בעל ניסיון של שנים, נותן מן הידע שלו בשביל שאתם תוכלו לדעת איך לפעול נכון וכיצד להשקיע את הכסף שלכם נכון

עבודה בעידן המודרני

Facebook
Google+
Twitter
LinkedIn

אם יש משהו שמאפיין את העידן בו אנחנו חיים, זה שהכול מתבצע אונליין. בעבר, כשהאינטרנט רק נכנס לחיינו, זה לא ממש היה כך. לא היו כל כך הרבה אתרי אינטרנט ולא ניתן היה לבצע כל כך הרבה פעולות בזמן הגלישה. עם זאת, היום אפשר אפילו לעבוד אונליין, והאמת היא, שאנשים רבים בחרו בכך. עבודה מהבית, במחשב ומכל מקום שתרצו, זה משהו שבעבר אפשר היה רק לחלום עליו, אך היום זו המציאות של רבים מאתנו. לכן, אם גם אתם מתחילים לחלום על עבודה מהבית, דעו שאתם לא לבד. זה הפך להיות עניין עוד יותר פופולארי מאז הקורונה, כי רבים הבינו שכבר לא צריך לעמוד בפקקים שעות כדי להתפרנס בכבוד. 

איך מוצאים עבודה שאפשר לעשות מהבית? 

זו כבר שאלה שהרבה יותר קשה לענות עליה. את העובדה שכולנו רוצים לעבוד מהבית אנחנו מבינים, והאמת היא, שיש לכל אחד מאתנו כבר לא מעט חברים שהגשימו את החלום הזה. עם זאת, האם אתם יודעים כיצד מוצאים עבודה שאפשר לבצע גם מהבית? בפועל זה לא כל כך פשוט כמו שאנשים חושבים. זה לא משנה אם אתם חושבים על עבודה בתל אביב שתעשו מהדירה השכורה שלכם או על עבודה שתעשו מביתכם בירושלים. מה שבטוח זה שגם את חיפוש העבודה תוכלו לעשות היום אפילו בלי לצאת מהבית! תוהים איך? כנסו אל פורטל דרושים שיש בו מועדות מעניינות ותראו שתמצאו עבודה בתל אביב בקלות רבה. 

שימו לב דרך איזה פורטל אתם עושים את החיפוש 

מה שכן חשוב שתהיו מודעים לו, זה שיש אפשרויות שונות של חיפוש עבודות באינטרנט. לכן טבעי שתשאלו את עצמכם, בין היתר, דרך איזה אתר כדאי לעשות את החיפוש. חשוב לדעת שהיום הדברים הפכו להיות עוד יותר משוכללים וממוקדים. לכן היום אתם יכולים למצוא אתרים שבהם יש מודעות לאינספור סוגים של עבודות לצד אתרים שבהם יש מודעות רק בתחומים ספציפיים. מה שבטוח זה שאם אתם רוצים למצוא עבודה שתוכלו לעשות גם מהבית, כדאי שהחיפוש שלכם יהיה ממוקד. לכן חשוב מאוד להיעזר באתר שבו הסיכוי שלכם למצוא את המודעה שאתם מחפשים יהיה יותר גדול. לשם כך כדאי יהיה לבדוק תחילה מה אומרות חוות הדעת אודות הפורטל שבו חשבתם להיעזר. חוות דעת כאלה לרוב מועילות ומובילות אל פורטלים מוצלחים יותר. אתם תראו שיהיה לכם קל למצוא עבודה מכניסה שנוח לבצע, כי היום הכול מחכה לכם ישירות במחשב, אז למה לחשוב פעמיים? 

אולי יעניין אותך גם!

שיקולים חשובים להפלה יזומה

הפלה יזומה היא הליך רפואי משמעותי שרבים פונים אליו כחלק מבחירותיהם בתחום בריאות הרבייה. הוא מוקף בהשקפות רפואיות, אתיות ומשפטיות שונות והוא