גדי לוינסקי

גדי לוינסקי

כלכלן ורואה חשבון בעל ניסיון של שנים, נותן מן הידע שלו בשביל שאתם תוכלו לדעת איך לפעול נכון וכיצד להשקיע את הכסף שלכם נכון

לא רק בחורף – מה עושים כשסובלים מאף סתום כל השנה?

Facebook
Google+
Twitter
LinkedIn

אף הוא מצב רפואי שכיח המשפיע על אנשים בדרכים שונות. זה נגרם על ידי חסימה של מעברי האף על ידי עודף ריר והפרשות אחרות. אף סתום כל השנה הוא מצב רפואי שבו האדם צריך להשתמש במכשיר כדי לנשום דרך האף ולהשאיר אותו פתוח כל היום. המכשיר עוזר להם לנשום ומפחית את הסיכון לזיהום. בכל אופן, כאשר יש אף סתום כרוני כל השנה יהיה חשוב לפנות אל רופא אף אוזן גרון כדי שיאבחן את מקור הבעיה ויציע מענה הולם.

קצת מידע על מצב של אף סתום

אף סתום כל השנה יכול להיגרם מאלרגיות, סינוסיטיס, הצטננות או כל סוג אחר של דלקות בדרכי הנשימה. התסמינים יכולים להשתנות בהתאם למה שגורם לזה, אבל הם בדרך כלל קשורים לסינוסיטיס כרוני או לפוליפים באף.

אף סתום כל השנה הוא מצב שכיח בקרב אנשים בכל הגילאים. הסיבה השכיחה ביותר היא אלרגיות. ניתן לטפל במצב זה באמצעות תרופות ללא מרשם כגון אנטיהיסטמינים ותרופות להורדת גודש, אך אם התסמינים נמשכים, ייתכן שיהיה עליך לפנות לרופא.

יכולים להיגרם על ידי אלרגיות שונות

אף סתום כל השנה הוא מצב שכיח בקרב אנשים בכל הגילאים. הסיבה השכיחה ביותר היא אלרגיות. ניתן לטפל במצב זה באמצעות תרופות ללא מרשם כגון אנטיהיסטמינים ותרופות להורדת גודש, אך אם התסמינים נמשכים, ייתכן שיהיה עליך לפנות לרופא. האף הוא האיבר החשוב ביותר בגופנו. הוא מספק לנו הרבה פונקציות כמו נשימה, ריח ואפילו טעימה. האף שלנו גם ממלא תפקיד חשוב בבריאותנו על ידי סינון חיידקים וחלקיקי אבק מהאוויר שאנו נושמים.

אף סתום כל השנה הוא מצב שכיח שקורה לאנשים רבים בעונות קרות. מצב זה יכול להיגרם על ידי מספר גורמים כגון אלרגיות, סינוסיטיס או אי ספיקת לב. אף סתום כל השנה הוא מצב שבו האף סתום או סתום במשך רוב ימות השנה. זה יכול להיגרם על ידי אלרגיות, סינוסיטיס, פוליפים באף ומצבים אחרים. אף סתום כל השנה יכול להיות קשה לניהול ולעתים קרובות גורם לאנשים לסבול מכאבי ראש, נחירותעייפות ואפילו דיכאון. המצב יכול גם להוביל לסיכון מוגבר לזיהומים באף ובסינוסים.

אולי יעניין אותך גם!

שיקולים חשובים להפלה יזומה

הפלה יזומה היא הליך רפואי משמעותי שרבים פונים אליו כחלק מבחירותיהם בתחום בריאות הרבייה. הוא מוקף בהשקפות רפואיות, אתיות ומשפטיות שונות והוא