גדי לוינסקי

גדי לוינסקי

כלכלן ורואה חשבון בעל ניסיון של שנים, נותן מן הידע שלו בשביל שאתם תוכלו לדעת איך לפעול נכון וכיצד להשקיע את הכסף שלכם נכון

רוכשים דירה מקבלן? אתם צריכים עורך דין קניית דירה מקבלן

Facebook
Google+
Twitter
LinkedIn

חשוב להצטייד בעורך דין רכישת דירה מקבלן דירה מקבלן. החוזה, תהליך ההתקשרות וההיבטים המשפטיים של העסקה כולם צריכים להיות מטופלים על ידי עורך דין מוסמך. עורך הדין חייב להיות מסוגל להבין את הצרכים והרצונות שלכם בנכס ולעזור לכם למצוא הסכם המתאים לשני הצדדים.

כאשר רוכשים דירה מקבלן, ישנם שיקולים משפטיים וכלכליים רבים. לדוגמה, אם אתה קונה את הנכס על שמך בלבד, תצטרך לקבל עורך דין שיעזור עם הניירת. אם אתה קונה אותו בשמות משותפים עם מישהו אחר, אז האדם הזה יצטרך להיות נוכח בזמן הרכישה.

תהליך רכישת דירה מקבלן אינו קל כמו שזה נשמע. הסיבה לכך היא שאתה צריך לוודא שאתה מקבל את העסקה הטובה ביותר שאפשר.

ישנם היבטים משפטיים רבים שיש לתת עליהם את הדעת לפני החתימה על החוזה, ועורך דין יכול לסייע לכם בכך. עורך דין יוכל לייעץ לכם גם בעניין התשלום וכמה כסף עליכם לשלם עבור הדירה.

הקבלן יקבל תשלום עבור נכס זה באמצעות הלוואה בנקאית, כלומר הוא צריך לפרוע את ההלוואה בתשלומים חודשיים לאורך זמן. עורך הדין יבדוק את החוזה ויוודא שהוא בהתאם לחוקי המדינה שלך. הם גם יסקרו את כל הסעיפים או הסעיפים בחוזה שאולי לא הבנתם. עורך הדין יכול לסייע לכם גם בניסוח הסכם רכישה במידת הצורך.

החוזה בין הקבלן לרוכש הוא מסמך משפטי שיפרט את תנאי ההסכם ביניהם.

חוזה יכול להיות בעל פה או בכתב, אך הוא תמיד מחייב.

החוזה חייב לכלול את כל התנאים הבאים:

– זהות שני הצדדים (הקונה והקבלן)

– מושא המכירה (במקרה זה, נכס)

– המחיר בו יימכר הנכס לקונה על ידי הקבלן

– תאריך להשלמת המכירה, אם רלוונטי

למידע נוסף עו"ד אלעד ויסטוך

 

אולי יעניין אותך גם!