גדי לוינסקי

גדי לוינסקי

כלכלן ורואה חשבון בעל ניסיון של שנים, נותן מן הידע שלו בשביל שאתם תוכלו לדעת איך לפעול נכון וכיצד להשקיע את הכסף שלכם נכון

החזר מס שבח

Facebook
Google+
Twitter
LinkedIn

כמדינה, אנו רואים עלייה עצומה במספר האנשים שרוצים לקבל את החזר המס שלהם. עם זאת, תהליך ההחזר הוא מסורבל וגוזל זמן. יש הרבה אנשים שאין להם כסף להגיש תביעה להחזר מס. או שחלקם אפילו לא יודעים איך להגיש תביעה לבקשת החזר מס שבח. הדרך הקלה ביותר להשיג את הכסף הזה היא באמצעות פישוט תהליך החזר המס שבח. ריכזנו רשימה של טקטיקות ואסטרטגיות החזרי מס שיכולות לעזור לך לקבל את מירב הכסף מהחזר המס שלך. טקטיקות אלו יעזרו להחזיר את כספך בזמן מאוד. אתה יכול לנצל את האסטרטגיות האלה גם כאשר מדובר בהחזרי מס שבח.

מהם השלבים להגשת החזרים?

למס הכנסה יש מערכת מס מורכבת ולא תמיד קל להבין מה צריך לעשות. זה יכול להיות מבלבל לדעת מאיפה להתחיל כשיש לך כל כך הרבה דברים לעשות.

אז בואו נסתכל איך צריך להיראות החזר המס שבח שלכם:

שלב 1 – קבל את המידע שאתה צריך על המסים שלך. עשה מחקר וקבל את המידע שאתה צריך כדי להבין מה צריך לעשות עם ההכנסה שלך. זה לא קשה, אבל זה יכול לקחת קצת זמן לדפדף בין כל המספרים כדי להבין מה עליך לעשות עם הכסף שלך.

שלב 2- שימו לב לכל ניכויים שאינם מותרים על פי חוק או אם קיימות נסיבות מיוחדות המשפיעות על כמה מההכנסה שלכם תחויב במס שונה בהתבסס על שנה קודמת.

איך ניתן להגיש החזרי מס שבח?

ישנם סוגים שונים של החזרים, אך כולם כרוכים בהגשת הכנסות והוצאות יחד, מה שאומר שיש צורך להבין את ההבדל ביניהם, במידה ואינכם יודעים תמיד תוכלו לפנות אל איש מקצוע בתחום ולבצע בדיקת החזר מס שבח. החזרי מס מוגשים על ידי יחידים או חברות בשם עצמם או אחרים. יש למלא אותם בפרטים מסוימים ולאחר מכן להגיש למשרד המס כדי שניתן יהיה לטפל בהם. הם צריכים לכלול גם מידע על הכנסה, ניכויים וזיכויים, כך שניתן יהיה לשלם מסים בזמן ללא בעיות הנובעות מהגשות מאוחרות.

אולי יעניין אותך גם!