גדי לוינסקי

גדי לוינסקי

כלכלן ורואה חשבון בעל ניסיון של שנים, נותן מן הידע שלו בשביל שאתם תוכלו לדעת איך לפעול נכון וכיצד להשקיע את הכסף שלכם נכון

עידן עופר – למה הוא דמות דומיננטית כל כך?

Facebook
Google+
Twitter
LinkedIn

אחת מדמויות המפתח בכלכלה הישראלית מזה שנים רבות, הוא עידן עופר. מדובר באיש עסקים, בן לאחת המשפחות החשובות בכלכלה הישראלית ומי שיש לו הרבה מאוד מניות בבניית הכלכלה המקומית לאורך השנים. 

עידן עופר נולד בחיפה, שם הוא גם למד במסגרת האוניברסיטה המקומית, בנוסף לתואר במנהל עסקים שהוא עשה בבית הספר הבינלאומי לונדון ביזנס סקול. לימים הוא הפך להיות להיות חלק מהצוות המייעץ של בית ספר הווארד, וכן היה מהתורמים החשובים להקמה ופיתוח של אוניברסיטת רייכמן בהרצליה. 

עם הנשים, הוא למד את התחום של הספנות, בין היתר דרך חברה לישראל אשר נרכשה על ידו ועל ידי אחיו ממשפחת אייזנברג. משפחתו של עופר, הוריו ודודיו, שלטו במשך שנים ארוכות בחברת צים שנחשבת לאחת החברות המובילות בתחום של שנוע מכולות בים. עם השנים, הוא נכנס לחברה והפך להיות בה דמות מאוד משמעותית. 

מה השפעתו של עידן עופר היום?

מלבד היותו חלק מחברת צים ומחברה לישראל, הרי שיש לו גם מניות בכימיקלים לישראל, בתי הזיקוק לנפט, ובעוד שורה ארוכה של חברות, בחלקן הוא מחזיק ובאחרות הוא משמש כדירקטור, יועץ או גורם אחר. 

היום הוא גם מחזיק ברשותו מניות בקבוצות ספורט בינלאומיות שונות, כולל בקבוצת אתלטיקו מדריד מהליגה הספרדית. למרות שהוא חי בלונדון מספר שנים, עדיין הוא מעורב מאוד בכלכלה הישראלית ונחשב לדמות מפתח. 

אין ספק שהכלכלה הישראלית חייבת למר עידן עופר הרבה מאוד, ואין ספק שיש לו חשיבות ומשמעות רבה בהיבטים שונים בכך שהכלכלה התחזקה והפכה להיות משמעותית, לא רק בקרב אנשי עסקים ישראליים אלא גם בקרב אנשי עסקים בינלאומיים אשר מעוניינים להשקיע בה באופנים שונים ומגוונים.

אולי יעניין אותך גם!

בחינת ההטבות של מזגני Multi Inverter ו-VRF

בתחום בקרת האקלים המודרנית, האבולוציה של טכנולוגיית מיזוג האוויר הייתה לא פחות ממדהימה. בין החידושים הבולטים ניתן למנות את מערכות ה-Multi Inverter

תובנות מומחים: יסודות ניקוי ספות

ניקוי ספות הוא היבט שלעתים קרובות מזלזלים בו בתחזוקה ביתית שיכול להשפיע באופן משמעותי על הניקיון והנוחות הכללית של חלל המגורים שלך.