גדי לוינסקי

גדי לוינסקי

כלכלן ורואה חשבון בעל ניסיון של שנים, נותן מן הידע שלו בשביל שאתם תוכלו לדעת איך לפעול נכון וכיצד להשקיע את הכסף שלכם נכון

יועץ בטיחות אש – חלק בלתי נפרד מתהליכי בנייה

Facebook
Google+
Twitter
LinkedIn

תעשיית הבנייה היא תעשייה פורחת. עם זאת, זוהי גם אחת התעשיות המסוכנות ביותר, כאשר 9 מתוך 10 תאונות קטלניות מתרחשות באתרי בנייה. לכן נדרשים יועצי בטיחות ובפרט יועץ בטיחות אש.

 

יועץ בטיחות אש בפרויקט בנייה

יועץ בטיחות אש הוא מי שעבר הכשרה להעריך את רמות הסיכון של בניין או אתר ולהמליץ על שיפורים שניתן לבצע כדי לשפר את הבטיחות ולהפחית את רמות הסיכון. הם עובדים בשיתוף פעולה הדוק עם אדריכלים, מהנדסים ואנשי מקצוע אחרים כדי לקבוע אילו שינויים צריכים להיעשות כדי לספק תנאים בטוחים לדיירים. תפקידו של יועץ אש הוא פשוט אך מורכב בו זמנית: הערכת סיכונים, המלצה על שיפורים. יועצי אש הם אנשי מקצוע מיומנים שעברו קורסים בניהול בטיחות אש וכן הדרכות לתגובה לשעת חירום.

 

רק על פי הנהלים

דוגמה ליועץ בטיחות אש בפרויקט בנייה יהיה מהנדס שאחראי על בטיחות העובדים במהלך הבנייה. הם אחראים לבדיקה וניהול של חומרי הבניין והציוד כדי להבטיח שהם בטוחים. אך כמובן, תפקידו הנוסף של יועץ בטיחות אש בפרויקט בנייה הוא לוודא שהכל נעשה על פי קוד – תוך הכרת הנהלים. הם גם מפקחים אם הושלמו כל הבדיקות הנדרשות ושכל אמצעי הזהירות הנדרשים ננקטו.

יועצי בטיחות אש הם האנשים שאחראים על תכנון, בנייה ותחזוקה של מערכות בטיחות אש בפרויקטי בנייה. ליועצי בטיחות אש יש אחריות לוודא שפרויקט הבנייה בטוח מכל שריפה אפשרית. הם גם צריכים לוודא שהעיצוב שלהם תואם את כל הכללים והתקנות שנקבעו על ידי המדינה.

תפקידו של יועץ בטיחות אש יכול להיות מאתגר מכיוון שהם צריכים להישאר מעודכנים בכל המידע העדכני ביותר על חומרים חדשים, מבנים, קודים ותקנות.

 

למידע נוסף הכנסו לאתר שלנו – https://safety-sol.com/.

אולי יעניין אותך גם!

בחינת ההטבות של מזגני Multi Inverter ו-VRF

בתחום בקרת האקלים המודרנית, האבולוציה של טכנולוגיית מיזוג האוויר הייתה לא פחות ממדהימה. בין החידושים הבולטים ניתן למנות את מערכות ה-Multi Inverter

תובנות מומחים: יסודות ניקוי ספות

ניקוי ספות הוא היבט שלעתים קרובות מזלזלים בו בתחזוקה ביתית שיכול להשפיע באופן משמעותי על הניקיון והנוחות הכללית של חלל המגורים שלך.