גדי לוינסקי

גדי לוינסקי

כלכלן ורואה חשבון בעל ניסיון של שנים, נותן מן הידע שלו בשביל שאתם תוכלו לדעת איך לפעול נכון וכיצד להשקיע את הכסף שלכם נכון

ניהול נכסים בחיפה

Facebook
Google+
Twitter
LinkedIn

בישראל, ענף ניהול הנכסים חווה בשנים האחרונות צמיחה אדירה וגל התפתחות גדול. חיפה היא כיום מהערים המפותחות בישראל לניהול נכסים וכיום עוברת פיתוח רב שיאפשר יצירת הזדמנויות מוגברת לבעלי נכסים.

בחיפה יש מספר רב של נכסים הנמצאים בבעלות אנשים פרטיים ותאגידים. רוב הבעלים אינם מודעים לאחריות המוטלת עליהם. אין להם חובה חוקית לתחזק אותם או אפילו להודיע על כך לשוכריהם. הגיע הזמן שזה ישתנה שכן יש צורך דחוף בשיפור הרגולציה בנושא ניהול נכסים בחיפה.

ניהול נכסים ע"י חברת ניהול ואחזקה הוא אחד השירותים החשובים ביותר הניתנים על ידי עיריית חיפה. הוא כולל מגוון פעילויות כמו תחזוקה, אבטחה, פינוי פסולת ואיסוף אשפה. המטרה היא לספק את כל השירותים הללו עבור התושבים ברמת איכות ויעילות גבוהה, המסייעת גם להעלאת ערכי הנכס.

כלכלת חיפה צומחת בעשורים האחרונים, מונעת על ידי תיירות ותעשיית ההייטק. מיקומה של העיר על הים התיכון הופך אותה ליעד תיירותי פופולרי עבור מבקרים בינלאומיים. בנוסף לכך, יש לו מיקום מצוין מבחינת תחבורה – הוא נמצא רק 3 שעות מתל אביב או 6 שעות מירושלים – כך שניתן להגיע לחיפה בקלות לנסיעות עסקים או נסיעות פנאי ברכב או באוטובוס.

חיפה היא דוגמה מצוינת לניהול נכסים במאה ה-21. היא חווה עלייה בערך הנכס בעשור האחרון וכיום היא מדורגת כאחד המקומות הנחשקים למגורים בישראל. חיפה ראתה עלייה אקספוננציאלית בביקוש לשירותיה וחברות ניהול נכסים מגיבות בבניית פלטפורמות טכנולוגיות משלהן כדי לענות על הביקוש הזה.

ניהול נכסים הוא ענף עם פוטנציאל עצום לצמיחה בעתיד הקרוב. התחום נמצא במגמת עלייה מאז שנות ה-80, כאשר מפתחי נכסים החלו להשתמש במחשבים כדי לנהל את הנכסים שלהם. כעת, מדובר באחד הענפים הצומחים ביותר בישראל וחיפה היא אחד המרכזים המרכזיים בה.

אולי יעניין אותך גם!

שיקולים חשובים להפלה יזומה

הפלה יזומה היא הליך רפואי משמעותי שרבים פונים אליו כחלק מבחירותיהם בתחום בריאות הרבייה. הוא מוקף בהשקפות רפואיות, אתיות ומשפטיות שונות והוא