גדי לוינסקי

גדי לוינסקי

כלכלן ורואה חשבון בעל ניסיון של שנים, נותן מן הידע שלו בשביל שאתם תוכלו לדעת איך לפעול נכון וכיצד להשקיע את הכסף שלכם נכון

למה דווקא ארגונים גדולים צריכים מנהל אתרים צמוד?

Facebook
Google+
Twitter
LinkedIn

היום לכל אחד יש אתר אינטרנט, בין אם מדובר על עסק קטן ובין אם מדובר על ארגונים גדולים. השאלה היא כיצד מנהלים אתרים מסוגים שונים, ולא פעם התשובה היא: בעזרת מנהל אתרים צמוד. 

הקושי בניהול אתרים לבד, ובמיוחד כשהם גדולים 

מה שמאפיין אתרים של ארגונים גדולים, זה הגודל של האתר עצמו. אתרים כאלה בדרך כלל יכללו הרבה מאוד עמודים ולא מעט פעולות שצריך לעשות בצורה יומיומית באתר. מאחר ובאופן טבעי לארגונים גדולים פעילות שוטפת גדולה יותר מארגונים קטנים של, לפיכך הם חשופים יותר לטעויות עובדים מה שיכול להביא לתביעות כלפי הארגון, נושא נפוץ הוא אי שימוש בבנק תמונות לשימוש מסחרי. אומנם ברוב המקרים ארגונים גדולים לא מוכרים בעזרת האתר, אך הם בהחלט זקוקים לשירות של ניהול אתרים גדולים ונדרשים לתחזק את האתר ולעדכן אותו באופן שוטף. לכן ברור מדוע במקרים כאלה הפתרון הנכון הוא להעסיק מנהל אתרים צמוד. 

כיצד ניתן לבחור מנהל אתרים מתאים?

בין אם אתם עומדים היום בראש ארגון גדול ואתם מחפשים מנהל אתרים צמוד ובין אם יש לכם אתר עסקי קטן, חשוב שתבדקו אל מי אתם פונים. הרעיון בהעברת המשימה הזאת למנהל אתרים, הוא להיות רגועים ולדעת שלא משנה מתי תיכנסו לאתר שלכם, כי תמיד הוא ייראה מושלם. ההבנה שהאתר הוא הפנים של העסק או של הארגון היא למעשה המפתח לכל העניין הזה. לכן חשוב מאוד את מנהל האתרים הטוב ביותר שקיים כי לדעת שהוא ימלא את המשימה שלו כמו שצריך.

האם ניהול אתרים זו הוצאה כלכלית מאוד גדולה? 

ככל שהאתר יותר גדול והוא דרוש יותר עבודה, כך גם העלות תהיה גדולה יותר. למעשה, ניתן לראות שהיום ארגונים גדולים משקיעים בניהול אתרי אינטרנט שלהם לא מעט כסף, ובצדק. אם המטרה היא שהאתר שתמיד יקודם כמו שצריך בגוגל וגם ייראה מושקע, חשוב יהיה לבחור מנהל אתרים טוב, אפילו אם זה אומר שהמחיר לא יהיה נמוך.

אולי יעניין אותך גם!

בחינת ההטבות של מזגני Multi Inverter ו-VRF

בתחום בקרת האקלים המודרנית, האבולוציה של טכנולוגיית מיזוג האוויר הייתה לא פחות ממדהימה. בין החידושים הבולטים ניתן למנות את מערכות ה-Multi Inverter

תובנות מומחים: יסודות ניקוי ספות

ניקוי ספות הוא היבט שלעתים קרובות מזלזלים בו בתחזוקה ביתית שיכול להשפיע באופן משמעותי על הניקיון והנוחות הכללית של חלל המגורים שלך.