גדי לוינסקי

גדי לוינסקי

כלכלן ורואה חשבון בעל ניסיון של שנים, נותן מן הידע שלו בשביל שאתם תוכלו לדעת איך לפעול נכון וכיצד להשקיע את הכסף שלכם נכון

טיפים לבחירת חדר חזרות

Facebook
Google+
Twitter
LinkedIn

המקום בו תבחר לעשות חזרות חשוב מאוד. קודם כל אתה צריך להיות נוח וזה צריך להיות סביר, אבל מה עושה כל חדר חזרות מסוים מתאים לך?

גודל ואקוסטיקה

הדרישה הבסיסית ביותר לגודל היא שכל הלהקה תשתלב עם כל הציוד שלך וקצת מקום לנוחות! אבל חדר גדול יותר יכול לגרום לבעיות אקוסטיות, מכיוון שהיית מצפה מחדר גדול יותר להדהד יותר.

חי או מת?

כמעט בכל חדרי החזרות / אולפני הקלטות יש סוג של טיפול אקוסטי על מנת לשנות את האופן שבו גודל החדר והצורה הבסיסיים נשמעים.

בדרך כלל מטרתם היא להקטין את הצליל כדי להקטין את הגודל האקוסטי הנתפס של החדר על ידי הפחתת כמות ההדהוד. זה נחשב בדרך כלל רצוי שכן יותר מדי הד והדהוד עלולים לבלבל את הצליל ולהקשות על שמיעת הפרטים, אנשים מתייחסים לזה לעתים קרובות כאל להישמע "בוצי".

אולם חדר מת מדי, אולי חדר מכוסה לגמרי בקצף סמיך יכול להיות מקום נורא להתאמן בו!

הסיבה העיקרית לכך היא שהשתקפויות החדר עוזרות למוח שלך לתפוס נפח. אז בלעדיהם יש סיכוי גבוה יותר להעלות את הווליום עד לנקודה של עיוות ונזקי שמיעה.

תוכלו לעצב את קירות החדר בעזרת טפטים באמצעות שימוש בתמונות באיכות גבוהה, שימוש לב מומלץ לחפש תמונות באחד ממאגרי תמונות מומלצים על מנת להשיג תמונה באיכות שניתן לעשות שימוש כטפט.

לא כל החדרים מתאימים לכל סוגי המוזיקה.

ככלל אצבע, ללהקות שקטות יותר יש יותר רווח בין הצלילים שלהן והן יכולות להרשות לעצמן לנגן בחלל יותר רפלקטיבי. למעשה ההשתקפויות יכולות באמת לעזור להחיות את המוזיקה שלך! להקות חזקות יותר, או להקות עם צליל מלא יותר, יצטרכו לנגן בחלל פנוי יותר. ייתכן שתצטרך לנסות כמה חללים לפני שתמצא את הבית הטבעי שלך. בחלק מחדרי החזרות יש אקוסטיקה גמישה, זה נדיר למצוא אבל יתרון גדול אם אתה יכול להשיג את זה.

 

אולי יעניין אותך גם!

בחינת ההטבות של מזגני Multi Inverter ו-VRF

בתחום בקרת האקלים המודרנית, האבולוציה של טכנולוגיית מיזוג האוויר הייתה לא פחות ממדהימה. בין החידושים הבולטים ניתן למנות את מערכות ה-Multi Inverter

תובנות מומחים: יסודות ניקוי ספות

ניקוי ספות הוא היבט שלעתים קרובות מזלזלים בו בתחזוקה ביתית שיכול להשפיע באופן משמעותי על הניקיון והנוחות הכללית של חלל המגורים שלך.