גדי לוינסקי

גדי לוינסקי

כלכלן ורואה חשבון בעל ניסיון של שנים, נותן מן הידע שלו בשביל שאתם תוכלו לדעת איך לפעול נכון וכיצד להשקיע את הכסף שלכם נכון

זכאות לקנאביס רפואי

Facebook
Google+
Twitter
LinkedIn

קנאביס רפואי הוא נושא שנוי במחלוקת כבר שנים רבות והלגליזציה שלו עדיין בסימן שאלה.

קנאביס רפואי משמש לטיפול במצבים שונים לרבות כאבים, בחילות, התכווצויות שרירים, התקפים ועוד. השימוש בקנאביס רפואי נמצא בעלייה מאז 1996 כאשר קליפורניה הפכה למדינה הראשונה שהכשירה אותו. כיום, ישנן לא מעט מדינות שמאשרות את הקנאביס בתור תרופה.

מקרה שימוש בקנאביס רפואי: יש אנשים המאמינים שקנאביס רפואי יכול לעזור בהפרעות השינה שלהם בכך שהוא עוזר להם להירדם מהר יותר ולהישאר לישון זמן רב יותר מבלי צורך להשתמש בתרופות או בכדורי שינה.

השימוש בקנאביס רפואי יכול לסייע בהקלה על כאבים, חרדות, בחילות ומצבים כרוניים אחרים.

השימוש בקנאביס רפואי יכול לעזור גם לאנשים הסובלים מאפילפסיה, מחלת פרקינסון, מחלת אלצהיימר ומצבים רבים אחרים.

קנאביס רפואי הוא טיפול חלופי למחלות רבות שאולי לא ניתנות לריפוי או טיפול באמצעות תרופות מסורתיות, אך ניתית להשתמש בו רק לאחר קבלת זכאות לקנאביס רפואי.

זכאות לקנאביס רפואי בישראל – כל מה שחשוב לדעת

בישראל יש כמה מהחוקים והתקנות המחמירים בעולם בנושא קנאביס. חולים במחלות מסוימות זכאים להגיש בקשה לקבלת קנאביס רפואי, אך עליהם לעבור תהליך ארוך הכולל המלצת רופא, אישור וניירת שגוזלת זמן רב.

ממשלת ישראל בוחנת דרכים להקל על חולים לקבל קנאביס רפואי. הם שוקלים להרחיב את קריטריוני הזכאות כך שיכללו יותר חולים ויותר מצבים.

קנאביס רפואי הוא נושא שנוי במחלוקת בישראל, ולא קל לקבוע אם אתם זכאים לקנאביס רפואי או לא.

תוכנית הקנאביס הרפואי של ישראל החלה בשנת 2014 ומאז אושרו יותר מ-10,000 איש לקנאביס רפואי. על מנת להיות זכאי לקנאביס רפואי בישראל, על המטופל לסבול מאחד מהמצבים הבאים: כאב כרוני, הפרעת דחק פוסט טראומטית, סרטן, אפילפסיה, מחלת מעייים כדוגמת קוהרן ועוד.

שימוש בקנאביס ללא אישור או רישון היא עבירה על החוק והיא עלולה לגרור אחריה קנסות כבדים ואף מאסר.

>>>מידע נוסף תוכלו לקבל באתר צמחים לתרופה

אולי יעניין אותך גם!