גדי לוינסקי

גדי לוינסקי

כלכלן ורואה חשבון בעל ניסיון של שנים, נותן מן הידע שלו בשביל שאתם תוכלו לדעת איך לפעול נכון וכיצד להשקיע את הכסף שלכם נכון

ירון מוראדי על רכישת משרדי החברה בהוד השרון

Facebook
Google+
Twitter
LinkedIn

בעבר, בשנות השישים, שבעים, שמונים, הוד השרון היתה הפריפריה של אזור השרון. אומנם היא נחשבה תמיד למושבה איכותית עם רמת חיים גבוהה, אך היא היתה פריפריה שלא משכה אליה אנשים ונשארה במשך שנים ארוכות יישוב קטן עם מנטאליות של מושבה.

החל משנות התשעים בערך ובוודאי בשנות האלפיים, היא הפכה להיות אחד היישובים הכי פופולאריים ואהובים באזור השרון ובכלל. היום מדובר על יישוב מפותח מאוד, עם הרבה מאוד שכונות חדשות, הרבה מאוד עסקים שבוחרים להקים שם מרכזים, יש בה מספר קניונים, שכונות חדשות נבנות כל הזמן, ובאופן כללי היא משנה את פניה. לכן זה לא מפתיע שהרבה מאוד אנשי עסקים ויזמים רוכשים שם נכסים, בין אם זה להשקעה ובין אם זה לצרכים אחרים.

דוגמא לכך הוא ירון מוראדי, מייסד ומנכ"ל חברת הסטארטאפ יו מנ אנליטיק, אשר לאחרונה רכש את משרדי החברה במרכז העסקים בכיכר המושבה בהוד השרון. מדובר על מתחם חדש המוקם בימים אלו, קרוב מאוד לתחנת הרכבת בהוד השרון. המתחם עומד על גודל של 21 אלף מ"ר המיועדים כולם למשרדים ולמסחר.

מדוע יו מנ אנליטיק רכשה משרדים במקום

ההסבר של ירון מוראדי לרכישה שהחברה שלו ביצעה בהוד השרון הוא, ש"מדובר במתחם ייחודי, עם שילוב של מרכז עסקים בתוך סביבה אורבנית, אשר כולל הרבה מאוד משרדים ואזור מסחרי עם מקומות בילוי. מדובר על אזור מאוד מרכזי בין הוד השרון לכפר סבא, לא הרחק מתחנת הרכבת, ועם נגישות לכבישים מרכזיים. אהבנו את החיבור בין סביבה אורבנית לסביבה עסקית, יש בזה וייב שאני מאוד מתחבר אליו".

אולי יעניין אותך גם!

שיקולים חשובים להפלה יזומה

הפלה יזומה היא הליך רפואי משמעותי שרבים פונים אליו כחלק מבחירותיהם בתחום בריאות הרבייה. הוא מוקף בהשקפות רפואיות, אתיות ומשפטיות שונות והוא