גדי לוינסקי

גדי לוינסקי

כלכלן ורואה חשבון בעל ניסיון של שנים, נותן מן הידע שלו בשביל שאתם תוכלו לדעת איך לפעול נכון וכיצד להשקיע את הכסף שלכם נכון

טופס FBAR – כל מה שחשוב לדעת

Facebook
Google+
Twitter
LinkedIn

טופס FBAR הוא אחד המסמכים החשובים ביותר עבור אזרחי ארה"ב. זוהי דרישה לכל האנשים שמגישים מיסים בארצות הברית. הטופס משמש גם במדינות רבות אחרות ברחבי העולם, כולל קנדה ואוסטרליה.

טופס ה-FBAR החדש הוצג בשנת 2018. טופס זה ישמש את כל משלמי המסים בארה"ב לדיווח על נכסים זרים שעולים על 50,000 או 100,000 דולר ארה"ב והוא חלק חשוב ממערכת המס.

למעשה, טופס FBAR הוא טופס מס המתאר את הדרישות לדיווח על נכסים פיננסיים זרים. מס הכנסה דורש שכל האנשים המגישים טפסי FBAR חייבים לספק מידע על הנכסים הפיננסיים הזרים שלהם, שיכולים לכלול נדל"ן, אמנות וחפצי ערך אחרים.

הטופס נועד גם לאפשר לממשלת ארה"ב לעקוב ולתעד את כל העסקאות שבהן לאדם או לישות יש עניין פיננסי. הטופס משמש גם לצורכי ציות למס. טופס FBAR זה תוכנן כדי לעזור לאנשים למלא את הטופס בצורה מדויקת. 

איך ממלאים אותו בצורה נכונה

כאמור, טופס זה משמש לדיווח על הכנסות ונכסים לצורכי מס. כמו כן, יש למלא אותו על ידי נישום אשר מגיש את המיסים שלו. ניתן למלא את הטופס באופן ידני או באמצעות כלי מקוון. הכלי משתמש באלגוריתמים של למידת מכונה למילוי הטפסים באופן אוטומטי, וחוסך זמן ומאמץ מעובדים אנושיים שנאלצים להשקיע שעות רבות במילוי הטפסים ביד.

הטופס נועד להיות פשוט וקל למילוי ככל האפשר. המטרה העיקרית של טופס זה היא להקל על אנשים את תהליך מילוי ה-FBAR. כדוגמה, אנו יכולים לראות שהשאלה הראשונה שואלת את גובה ההכנסה שקיבלת בשנה מסוימת, ואחריה שאלות לגבי סוג הנכס (כלומר חייב במס או לא חייב במס( בצורה כזו אפשר להימנע מבעיות מול רשויות המס השונות. 

לפרטים נוספים בקרו באתר הלשכה למנהל אמריקאי

 

אולי יעניין אותך גם!

ארבע יתרונות של גט ברבנות

גירושין, בדרך כלל נצפים מבעד לעדשה של מצוקה, יכולים לפעמים להביא יתרונות בלתי צפויים, במיוחד בהקשר הייחודי של הרבנות. למרות שהאתגרים נידונים