גדי לוינסקי

גדי לוינסקי

כלכלן ורואה חשבון בעל ניסיון של שנים, נותן מן הידע שלו בשביל שאתם תוכלו לדעת איך לפעול נכון וכיצד להשקיע את הכסף שלכם נכון

חסרונות משכנתא הפוכה 

Facebook
Google+
Twitter
LinkedIn

משכנתא הפוכה היא סוג של הלוואת דירות המאפשרת לאנשים ללוות כסף מהון הבית שלהם ולאחר מכן להשתמש בו כדי לרכוש בית חדש או קיים. הלווה יכול גם להשתמש בהון העצמי בביתו כדי לשלם חובות אחרים, כגון חשבונות כרטיסי אשראי.

משכנתא הפוכה היא סוג של הלוואת דירות המאפשרת ללווים לקחת כסף מביתם ולהשתמש בו כבטוחה להלוואה חדשה. הריבית על ההלוואה החדשה נקבעת על ידי המלווה.

היתרונות של משכנתא הפוכה הם: משכנתא הפוכה היא סוג של משכנתא המאפשרת לך לשלם את החובות שלך, אך האם אתה מקבל את העסקה הטובה ביותר?

החיסרון הכי גדול של משכנתא הפוכה הוא שהיא לא השקעה. זו יותר הלוואה והריבית מאוד גבוהה. זה גם לא פתרון לטווח ארוך כי זה מחזיק מעמד רק לחמש שנים.

המשכנתא ההפוכה היא סוג של הלוואת דירה שבה הלווה משלם את הלוואת הדירה ולאחר מכן מוכר אותה לבנק. זוהי הלוואה פופולארית מאוד בארצות הברית, אך היא נמצאת בירידה בשנים האחרונות.

למה זה לא משתלם?

משכנתא הפוכה היא אופציה המאפשרת לאנשים להמיר את ביתם לכסף. זה דומה להלוואה אבל במקום ללוות כסף מבנק, אתה לווה מהנכס שלך במקום. הריבית עשויה להשתנות בהתאם לסוג ההלוואה שאתה לוקח ושווי הנכס.

החיסרון העיקרי של משכנתא הפוכה הוא שהיא עובדת רק אם הבית שלכם לא נמצא בכינוס נכסים או אם ערך הבית שלכם עלה משמעותית מאז שנטלתם את ההלוואה. אם אחד מהדברים האלה קורה, אז זה לא אפשרי עבורך להשתמש בבית שלך כבטחון עבור סוג זה של הלוואה, כי הבית שלך ייחשב שני.

משכנתאות הפוכה קיימות כבר הרבה זמן. עם זאת, הם עדיין בשלב הינקות. בעתיד, הם עשויים להפוך לדבר גדול. למעשה, זה כבר קורה עכשיו.

הכלי הנפוץ ביותר למשכנתאות הפוכות הוא קצבה דחיית מס (TDA) או הלוואת הון בית פטורה ממס. עם זאת, ישנן סוגיות רבות אחרות שיש לקחת בחשבון בעת קבלת החלטה להשתמש באחד מהכלים הללו. להלן כמה מהם: מידע נוסף באתר https://yerusha-atzmit.co.il/

 

אולי יעניין אותך גם!

שיקולים חשובים להפלה יזומה

הפלה יזומה היא הליך רפואי משמעותי שרבים פונים אליו כחלק מבחירותיהם בתחום בריאות הרבייה. הוא מוקף בהשקפות רפואיות, אתיות ומשפטיות שונות והוא