גדי לוינסקי

גדי לוינסקי

כלכלן ורואה חשבון בעל ניסיון של שנים, נותן מן הידע שלו בשביל שאתם תוכלו לדעת איך לפעול נכון וכיצד להשקיע את הכסף שלכם נכון

עבודה בגובה

Facebook
Google+
Twitter
LinkedIn

סנפלינג היא אומנות הטיפוס למטה ממצב קבוע בעזרת חבל. זה ידוע גם בשם סנפלינג או מצנחי רחיפה. המונח "סנפלינג" משמש הן לספורט והן לפעילויות שבהן אנשים יורדים ממקומות גבוהים באמצעות חבלים כדי להוריד את עצמם למקום נמוך יותר.

סנפלינג הוא ענף ספורט פופולרי ומשמש לפנאי ולנופש במשך מאות שנים. עם זאת, לאחרונה הוא צבר פופולריות במקום העבודה, שם הוא משמש ככלי יעיל להגברת הפרודוקטיביות.

עבודת סנפלינג היא סוג של טיפוס שנמצא בשימוש כבר אלפי שנים. זה כרוך בשימוש בחבלים, רתמות וגלגלות כדי לרדת בבטחה במורד צוק.

 

עבודה בגובה עם סנפלינג

תיקונים ועבודות סנפלינג הם חלק חיוני בכל יום עבודה. הם גם דרך מצוינת לשפר את יעילות העבודה שלך מכיוון שאתה יכול לבצע את העבודה תוך פרק זמן קצר.

תיקונים ועבודות סנפלינג משמשות בענף הבנייה.

הם כוללים הכל, החל מיסודות בנייה ועד גשרים.

 

עבודות תיקונים וסנפלינג

תיקונים ועבודות סנפלינג כמו חיזוק אריחים סדרה של משימות הדורשות מיומנויות של מכונאי וגם של מהנדס. הם משמשים לעתים קרובות על ידי פועלי בניין כדי להעלות אותם על הקיר, או לרדת ממנו. אלו הן רק כמה דוגמאות למשימות שצריך להשלים על ידי מכונאי או מהנדס.

תיקונים ועבודות סנפלינג הן סוג של עבודה שמתבצעת לרוב על ידי מטפסים מקצועיים. הן נקראות גם משרות "טכניות", שכן הן דורשות מיומנויות שאינן זמינות באופן נרחב לציבור הרחב.

תיקונים ועבודות סנפלינג הן דרך מצוינת להתאמן. חשוב להיות מודעים לסיכונים הכרוכים בסנפלינג, ולדעת כיצד לעשות זאת בצורה בטוחה.

תיקונים ועבודות סנפלינג הם לא רק תחביב. הם יכולים להיות מיומנות חשובה שיש. והם גם דרך מצוינת לעשות קצת פעילות גופנית ובו בזמן לקבל על זה תשלום.

אולי יעניין אותך גם!