גדי לוינסקי

גדי לוינסקי

כלכלן ורואה חשבון בעל ניסיון של שנים, נותן מן הידע שלו בשביל שאתם תוכלו לדעת איך לפעול נכון וכיצד להשקיע את הכסף שלכם נכון

איך לעבוד עם שליכט אקרילי בצורה מקצועית ויעילה

Facebook
Google+
Twitter
LinkedIn

שליכט אקרילי הוא סוג של חומר המשמש ליצירת טקסטורות וגימורים מעניינים על קירות של מבנים, כאשר המרכיב המרכזי שקיים בחומר זה ידוע גם בשם "טיח". בראשונה, השליכט האקרילי היה סוג של חומר שניתן להשתמש בו לייצור סוגים שונים של יצירות אמנות, וכיום הוא נפוץ יותר בעיקר בענף הבנייה, שם הוא משמש בין השאר לייצור מבנים וגשרים.

 

דברים שכדאי לדעת על השליכט האקרילי

טיח אקרילי הוא חומר קל ליישום ועמיד המשמש להפיכת משטחים למראה טבעי יותר. החיסרון העיקרי של טיח אקרילי הוא שהוא לא נדבק היטב לחומרים אחרים. הוא גם נוטה להיסדק כאשר הוא נחשף לטמפרטורות גבוהות או ללחות.

בעבר היה קשה ליישם טיח אקרילי בצורה נכונה בגלל צורתו הלא סדירה ומשטחו המחוספס, אך כיום “חסרונות” אלו הפכו להיות יתרונות בכל הקשור ליישום של שליכט אקרילי על מבנים, כיוון שדווקא תכונות החספוס וחוסר האחידות של החומר מעניקים את המראה הייחודי והמעוצב שמעצימים את היופי של הקירות.

 

איך מיישמים שליכט אקרילי בצורה נכונה?

היישום של טיח אקרילי הוא תהליך פשוט מאוד. הדרך הטובה ביותר ליישם את השליכט האקרילי היא באמצעות מברשת, כזו שתוכננה במיוחד למטרה זו ואותה ניתן למצוא בכל חנות חומרי בניין.

כאשר אתם מיישמים שליכט אקרילי, חשוב קודם כל להבין את השימוש הנכון בסוגים השונים של צבעי האקריליק שקיימים והתכונות שיש בהם. על מנת ליישם את השליכט בצורה טובה, מומלץ לערבב את החומר בצורה אחידה, ולאחר מכן למרוח אותו בעזרת מברשת או רולר על גבי הקיר על מנת לקבל משטח שצבוע בצורה אחידה ויפה . נוסף לאפשרות של יישום על קירות, השליכט האקרילי יכול להיות מיושם גם על משטחים אחרים כגון זכוכית או קרמיקה.

 

למידע נוסף הכנסו לאתר של א.צ. שיווק והפצה.

אולי יעניין אותך גם!

שיקולים חשובים להפלה יזומה

הפלה יזומה היא הליך רפואי משמעותי שרבים פונים אליו כחלק מבחירותיהם בתחום בריאות הרבייה. הוא מוקף בהשקפות רפואיות, אתיות ומשפטיות שונות והוא