גדי לוינסקי

גדי לוינסקי

כלכלן ורואה חשבון בעל ניסיון של שנים, נותן מן הידע שלו בשביל שאתם תוכלו לדעת איך לפעול נכון וכיצד להשקיע את הכסף שלכם נכון

השקעות נדל"ן – הגיע הזמן לעשות כסף

Facebook
Google+
Twitter
LinkedIn

ענף הנדל"ן הוא אחד הענפים הפופולריים ביותר עבור משקיעים. השקעה בנכס נחשבת בעיני רבים כהשקעה טובה ורעיון טוב להגדיל את ההון שלכם. אבל אם אתם למשל רוצים לקנות דירה להשקעה ודירה עולה הרבה כסף, יש לכם את האפשרות להשקיע בנדל"ן גם אם אין לכם את כל הסכום ויש דרכים להשגת מימון עבור עסקאות נדל"ן טובות, אך אלו דברים שצריך ללמוד כיצד לבצע אותם.

בנוסף, לא תמיד כשמדברים על השקעה בנדל"ן מתכוונים בהכרח לקנייה של נכס מוחשי כמו דירה בסכומים של לפחות מיליון ש"ח. יש דרכים נוספות להשקיע בנדל"ן. דרך אחת היא על ידי השקעה ב-REIT, שזה ראשי תיבות של Real Estate Investment Trust. כלומר קנייה של מניות או סל של מניות העוסקות בתחום הנדל"ן. השקעה מסוג זה מציעה למשקיעים יתרונות רבים כמו למשל שלא צריך הון עצמי ראשוני משמעותי. בונסף לעליית הקרן תוכלו להנות גם מדיבידנדים שחלק מקרנות אלה מחלקות.

השקעות בנדל"ן – דרך מעולה להגדלת הון

השקעות נדל"ן הן דרך טובה לבנות עושר וליצור הכנסה פסיבית על ידי עסקאות שונות, בין אם זו עסקת פליפ או רכישת נכס והשכרה שלו וקבלת הכנסה קבועה ויציבה דרך תשלום דמי שכירות חודשיים. הצעד הראשון בהשקעה בנדל"ן הוא למצוא את הנכס המתאים. על המשקיעים לחפש נכסים בעלי פוטנציאל גבוה וסיכוי טוב לקבל תשואה נאה עבור ההשקעה. 

השלב הבא הוא למצוא קונה במחיר גבוה יותר עבור הנכס או שוכר שישלם לכם דמי שכירות חודשיים.

המשקיעים צריכים גם להיות מודעים לסוגי המימון השונים הזמינים, כולל משכנתאות, קווי אשראי והלוואות הון. הם צריכים גם לדעת על העלויות השונות הקשורות להשכרת הנכס שלהם וכיצד העלויות הללו יכולות להשפיע על ההחזר על ההשקעה שלהם לאורך זמן. אלו דברים שחייב לחשב אותם נכון ולקחת אותם בחשבון על מנת לקבל תמונה כמה שיותר ברורה לגבי פוטנציאל הרווח העתידי ועל מנת למזער סיכונים ולבצע את ההשקעה הטובה ביותר שאתם יכולים לעשות בתחום הנדל"ן.

טיפים נוספים על השקעות תמצאו באתר: https://sodot.co.il/

 

אולי יעניין אותך גם!

בחינת ההטבות של מזגני Multi Inverter ו-VRF

בתחום בקרת האקלים המודרנית, האבולוציה של טכנולוגיית מיזוג האוויר הייתה לא פחות ממדהימה. בין החידושים הבולטים ניתן למנות את מערכות ה-Multi Inverter

תובנות מומחים: יסודות ניקוי ספות

ניקוי ספות הוא היבט שלעתים קרובות מזלזלים בו בתחזוקה ביתית שיכול להשפיע באופן משמעותי על הניקיון והנוחות הכללית של חלל המגורים שלך.