גדי לוינסקי

גדי לוינסקי

כלכלן ורואה חשבון בעל ניסיון של שנים, נותן מן הידע שלו בשביל שאתם תוכלו לדעת איך לפעול נכון וכיצד להשקיע את הכסף שלכם נכון

וורלד 8 – הבחירה הטובה ביותר עבורנו

Facebook
Google+
Twitter
LinkedIn

כשאנחנו מחליטים לנסוע לחו"ל, אחד הדברים הראשונים שאנו מבצעים לקראת הנסיעה, זו בדיקה איזו חבילת תקשורת יכולה להתאים לנו מבחינה כלכלית ומבחינות אחרות, בשביל שנוכל להשתמש במכשיר הסלולר שלנו. 

לשמחתנו, אנחנו יכולים למצוא היום מקורות מידע רבים שיספקו לנו את כל הפרטים הרלוונטיים, וכן יש לנו אפשרות לבחור בין חבילות שונות המוצעות לנו על ידי חברות הסלולר, בפרט חברת הסלולר בה אנחנו מנויים. יש לנו אפשרות איזו חבילה הכי משתלמת עבורנו. 

עם השנים, נוצרו אופציות חלופיות שאינן קשורות בהכרח לחברות התקשורת בהן אנחנו מנויים. כלומר, מדובר על אופציות המאפשרות לנו ליהנות משימוש באמצעים וגישות אשר יכולות להקל עלינו לבצע שיחות, לשלוח הודעות או לגלוש באינטרנט דרך הרשת המקומית, ללא צורך בחיבור לרשת אלחוטית, והכל באמצעות חבילה זולה, נוחה ופשוטה, אשר איננה דורשת מאיתנו גם לבצע שינויים בחבילה בה אנחנו משתמשים. זה הופך את התהליך להרבה יותר פשוט ונוח. 

מה זה וורלד 8?

דוגמא לכך הוא כרטיס סים וורלד 8. מדובר על כרטיס אר פועל בלמעלה מ-100 מדינות שונות ומאפשר לנו ליהנות מאפשרות של הוצאת שיחות והודעות על פי הצורך וכן גלישה באינטרנט, בכל אחת מאותן מדינות, דרך חיבור לרשת מקומית. מדובר על פתרון זול ופשוט שיכול לחסוך לנו לא מעט כסף ולא מעט זמן. 

חשוב להבהיר, אם אנחנו מסיימים את המכסה שרכשנו, אזי שיש לנו אפשרות להטעין את הכרטיס בשיחת טלפון וזאת במחיר מוזל. כך אנחנו יכולים להשתמש בכרטיס ללא הפסקה. מעבר לכך, אנחנו יכולים ליהנות מאופציה זו במשך 4 שנים רצופות. כך אם רכשנו כרטיס world 8 לנסיעה הקרובה, הרי שהוא ישמש אותנו גם לנסיעות הבאות שלנו. 

אולי יעניין אותך גם!

בחינת ההטבות של מזגני Multi Inverter ו-VRF

בתחום בקרת האקלים המודרנית, האבולוציה של טכנולוגיית מיזוג האוויר הייתה לא פחות ממדהימה. בין החידושים הבולטים ניתן למנות את מערכות ה-Multi Inverter

תובנות מומחים: יסודות ניקוי ספות

ניקוי ספות הוא היבט שלעתים קרובות מזלזלים בו בתחזוקה ביתית שיכול להשפיע באופן משמעותי על הניקיון והנוחות הכללית של חלל המגורים שלך.