גדי לוינסקי

גדי לוינסקי

כלכלן ורואה חשבון בעל ניסיון של שנים, נותן מן הידע שלו בשביל שאתם תוכלו לדעת איך לפעול נכון וכיצד להשקיע את הכסף שלכם נכון

לרכוש דירה ללא כאב ראש

Facebook
Google+
Twitter
LinkedIn

אם אתם מתכננים לקנות דירה בעיר שלכם, חשוב מאוד לעשות הרבה מחקר. יש לבדוק את זמינות הדירות ואת המחירים המוצעים על ידי סוכנויות תיווך שונות. — במאמר זה נדבר על רכישת דירה ללא כל טרחה. הרעיון מאחורי מאמר זה הוא לספק מבוא קצר לנושא ולאחר מכן לכסות את כל ההיבטים הדרושים. נדון כיצד ניתן לרכוש דירה ללא כל טרחה וגם לספק כמה עצות שימושיות שיעזרו לך בתהליך הקנייה.

אבל לפני שנתחיל, אתם בבית והחלטתם לרכוש דירה חדשה גם לעצמכם ולבני משפחתכם. מצאתם דירה מתאימה ביישוב שלכם בוא נאמר בשרון, אבל אין לכם מושג איך להתנהל בכל תהליך העסקה. זה ממש קשה, לא? לא!

מחפשים בית למכירה בשרון? דברו איתנו >>>

למה כדאי להעזר במשרדי תיווך

סוכני נדל"ן הם חלק חשוב מאוד בענף הנדל"ן. הם עוזרים לקונים ולמוכרים למצוא נכסים ולקבל החלטות. אבל הם לא רק סוכנים פסיביים, הם צריכים להיות יצירתיים, יעילים ואפקטיביים. ואם עסקנו על אזור השרון, במיוחד באזור הזה הישענות בעת רכישת נכס חשוב ואף מומלץ להעזר במתווך בשרון שיידע לכוון אתכם בדיוק למה שאתם מחפשים.

אבל אם אתם פחות בקטע של מתווכים הנה 5 טיפים לרכישת דירה

הרבה אנשים חושבים שהם לא יכולים להרשות לעצמם לקנות דירה כי אין להם כסף. עם זאת, זה לא נכון שאתם לא יכולים להרשות לעצמך לקנות דירה. אתם רק צריך למצוא את המקום הנכון שמתאים לתקציב ולאורח החיים שלך.

  1. לכו על שכר דירה נמוך. יהיה קל יותר לחסוך כסף וזה גם פחות מלחיץ כי לא צריך לדאוג יותר לכספים.
  2. תוכלו לבקש מסוכן הנדל"ן כמה טיפים כיצד להחליט על דירה עבורכם.
  3. כדאי גם לדעת שיש הרבה סוגים שונים של דירות בעיר ולכן כדאי לשאול מה סוג הדירה שיתאים לצרכים שלכם.
  4. היו מודעים לתקציב שברשותכם ואל תחרגו ממנו בשום אופן.
  5. כדאי לשקול גם דברים כמו זמינות חניה, אבטחה ומצלמות אבטחה אם כן

לפרטים נוספים בקרו באתר: https://levhasharon-nadlan.co.il/

 

אולי יעניין אותך גם!

שיקולים חשובים להפלה יזומה

הפלה יזומה היא הליך רפואי משמעותי שרבים פונים אליו כחלק מבחירותיהם בתחום בריאות הרבייה. הוא מוקף בהשקפות רפואיות, אתיות ומשפטיות שונות והוא