גדי לוינסקי

גדי לוינסקי

כלכלן ורואה חשבון בעל ניסיון של שנים, נותן מן הידע שלו בשביל שאתם תוכלו לדעת איך לפעול נכון וכיצד להשקיע את הכסף שלכם נכון

עורך דין לצוואות

Facebook
Google+
Twitter
LinkedIn

צוואה היא מסמך משפטי הקובע כיצד יש לחלק את רכושו ונכסיו של אדם לאחר מותו. צוואה יכולה להיכתב על ידי אדם פרטי, או שהיא יכולה להיערך על ידי עורך דינו של הפרט. על העורך את הצוואה להחליט מי צריך לרשת את רכושו ונכסיו. ירושה היא תהליך שבו אדם אחד, הנקרא יורש, מקבל את כל או חלק מהרכוש והנכסים של אדם אחר, הנקרא המוריש. זה יכול להיעשות על פי חוק או על פי צוואה. חוקי הירושה משתנים ממדינה למדינה.

חוקי הירושה מבוססים על סוג היחסים המתקיים בין הנפטר ליורשיו. לדוגמא: אם אין צוואה או אם יש צוואה אבל היא לא מפרטת מי צריך לרשת מה תהליך הירושה יעבור דרך בני המשפחה הקרובים ביותר לנפטר. בן זוגו או ילדיו של הנפטר יירשו תחילה את עיזבונם לפני שהוא יעבור לכל קרובי משפחה אחרים שהיו להם.

תפקידו של עורך דין לצוואות הוא להכין, לערוך ולבצע צוואה. הצוואה היא המסמך המשפטי המספק הנחיות לאופן חלוקת הנכסים שלך לאחר מותך.

עורך דין צוואות יכול לעזור לך עם הדברים הבאים:

– ניסוח הצוואה שלך

– סקירת תוכנית העיזבון הקיימת שלך

– הבטחת שעשית את כל מה שאתה צריך לעשות על מנת להימנע מעמלות צוואה

עורך דין צוואות נקרא גם עורך דין ירושה ותפקידו לנהל את עיזבונו של נפטר, הכולל ניהול נכסים, חובות ועניינים משפטיים נוספים. המקצוע קיים כבר מאות שנים וראה שינויים רבים לאורך זמן. הנושא של צוואות ירושות וסכסוכי ירושה הינו נושא מאוד רגיש שצריך לטפל בו ביסודיות, רגישות ומקצועיות וכאן נכנס תפקידו של עורך דין לענייני ירושה אשר עליו לוודא שכל הדרישות המשפטיות מתקיימות על מנת למנוע סיבוכים או מחלוקות במהלך התהליך.

אולי יעניין אותך גם!