גדי לוינסקי

גדי לוינסקי

כלכלן ורואה חשבון בעל ניסיון של שנים, נותן מן הידע שלו בשביל שאתם תוכלו לדעת איך לפעול נכון וכיצד להשקיע את הכסף שלכם נכון

איך גם אתם תוכלו לייצר הצלחות דרך נטוורקינג?

Facebook
Google+
Twitter
LinkedIn

ותני שירות עצמאיים צריכים לייצר בכל עת מעגל לקוחות קבוע, רציף, איכותי ומשלם. יש דרכים שונות לעשות את זה. אחת מהן היא נטוורקינג. אם בעבר ידענו שכל אמן שונא את בני אומנותו, ותחרות קשה ומרחיקה שררה בין נותני שירותים זהים או דומים, כיום המצב שונה מהותית. קולגות מתחומים נושקים, ואף מאותו תחום ממש, עורכים היכרויות ויוצרים קשרים עמוקים, והתוצאות הם רווח הדדי לשני הצדדים. כי כל קשר הוא כוח, כל היכרות נוספת מרחיבה את מעגל האפשרויות וכתוצאה מכך את מספר העסקאות.

נטוורקינג – כך תוכלו לייצר הצלחות

  • היו ממוקדים לחלוטין לגבי השירות והמוצר שאתם רוצים למכור. כשברור לכם מה אתם מוכרים ובמה אתם מצטיינים, אתם מציגים את עצמכם בכל מפגש נטוורקינג בצורה יעילה ומוכרת. כך אתם מגדילים את מחזור העסקאות שלכם ומרוויחים יותר.
  • חשוב מאוד לוודא עם עצמכם שאתם מכירים את תחומי החוזק שלכם. כי בכל תחום עיסוק יש נישות כאלו ואחרות. אחרי שאתם ברורים וממוקדים, אחרי שאתם מוגדרים עם בידול מדויק – אתם מוכרים טוב יותר ויודעים במדויק מה אתם מציעים ללקוחות.
  • בכל מפגש נטוורקינג יש לבצע פעילות אחרת ושונה. פעילות שמרחיבה את האופקים של המשתתפים, מכירה בפניהם חלונות הזדמנויות חדשות ומאפשרת להם לבסס את העסק ולהרחיב את גבולות הרווח שלהם. 
  • חשוב לבחור קבוצת נטוורקינג איכותית ומתאימה, קבוצה שאכן מקדמת ומהווה מקפצה של ממש לעסק שלכם. קבוצה של עצמאיים שנמצאים כולם באותה נקודה של העסק, באותו שלב ובאותו תהליך מקדמת אתכם במידה רבה.
  • גוונו מפעם לפעם, הכירו קבוצות נוספות וחפשו תמיד את השלב הבא של ההתקדמות העסקית והאישית שלכם כעצמאיים בתחום שלכם.

למידע נוסף היכנסו לאתר של קבוצת לדעת

אולי יעניין אותך גם!