גדי לוינסקי

גדי לוינסקי

כלכלן ורואה חשבון בעל ניסיון של שנים, נותן מן הידע שלו בשביל שאתם תוכלו לדעת איך לפעול נכון וכיצד להשקיע את הכסף שלכם נכון

מה גורם לאנשים להיות במינוס?

Facebook
Google+
Twitter
LinkedIn

מצב שבו אנשים נמצאים כל הזמן במינוס בחשבון הבנק שלהם הוא מצב קשה ומתיש. זה כולל חוסר וודאות לגבי המחר והתנהלות מול הבנק אשר לוחץ להקטין את המינוס. 

הסיבות למינוס בחשבון הבנק 

מה גורם לאנשים להיות במינוס? רבים מבין הלקוחות אינם מודעים למצב הפיננסי המדויק שלהם. הם יודעים פחות או יותר מהן ההכנסות שלהם, אצל שכירים זה קל יותר כי ההכנסה החודשית היא בדרך כלל קבועה. אך אצל העצמאים ההכנסה משתנה ולכן הדבר מקשה מאד על התפקוד הכספי. לכן הם צריכים למצוא שיטת התנהלות שתואמת את ההכנסות המשתנות ולא לחיות באוויר.

איך לצאת מהמינוס? קבלו טיפים >>>

חוסר שליטה בהוצאות 

הדבר החשוב ביותר הוא לשלוט בהוצאות ולא לבזבז ולרכוש מוצרים מיותרים, כדי לא להעמיק את המינוס. יש לקוחות שנוהגים לרכוש הכול בתשלומים, הן אם מדובר בקניות מזון, טואלטיקה והן מוצרים יקרים כמו מקרר או ריהוט. הסכום החודשי בכל אחת מהקטגוריות הללו נראה סביר, אך כאשר מחברים הכול יחד והתשלומים הללו יורדים שוב ושוב מדי חודש ומתווספים אליהם תשלומים נוספים כי שוב קונים בתשלומים בסופר ובמקומות נוספים, נוצר מצב שהחיוב של חברת כרטיסי האשראי הוא אדיר ואין אפשרות לכסות זאת.

מעבר לכך אנשים חיים מעבר ליכולות הכספיות שלהם וגם כאשר מצבם הפיננסי הוא בעייתי, הם ממשיכים לרכוש עוד בגדים, נוסעים לחו"ל ולא מצטמצמים בהוצאות המיותרות הללו.

לתיאום פגישה עם יועץ פיננסי >>>

עוד ועוד הלוואות 

אחת הבעיות המהותיות היא שהלקוחות לוקחים הלוואה ועוד הלוואה, משלמים ריבית גבוהה וזאת כדי לכסות את המינוס, זה נראה פתרון, אך הבעיה לא נפתרת, כיוון שהמחויבות הכללית שלהם רק עולה ועולה ואי אפשר לצאת מהמעגל הזה אלא אם ההכנסות יהיו הרבה יותר גדולות.

אולי יעניין אותך גם!