גדי לוינסקי

גדי לוינסקי

כלכלן ורואה חשבון בעל ניסיון של שנים, נותן מן הידע שלו בשביל שאתם תוכלו לדעת איך לפעול נכון וכיצד להשקיע את הכסף שלכם נכון

איך תוכלו לוודא שאתם מקבלים את מה שמגיע לכם מביטוח לאומי?

Facebook
Google+
Twitter
LinkedIn

מבין כל הגופים המורכבים ביותר במדינת ישראל, אפשר בהחלט לדבר על ביטוח לאומי ועל מה שהוא צריך לתת לכם כזכאים. בגדול, האחריות של הביטוח לאומי הוא לכל האזרחים ששילמו כל מה שצריך ובין לבין ללא קשר לפגיעה בגוף, גם את סכומי הפרישה שהם חלק בלתי נפרד מהתובענה הזאת.

בגדול, השכירים שבחבורה משלמים לא מעט ביטוח לאומי דרך מקום העבודה שלהם וזאת בהתאם לגובה השכר. לעומת זאת עצמאים משלמים מדי חודש לפי סכום שנקבע מראש וכאן הם אלו שמתמודדים עם כל התשלומים וכאן אין מעסיק שמעורב. גובה התשלום אותו משלמים עצמאיים הוא לפי מדרגות מסוימות.

כמו כן יש בהחלט אנשים שמקבלים קצבאות והן פטורות ממס אבל כן יכולות לזכות את האנשים בהטבות מס ששווה בהחלט לבדוק ולרוב לא יודעים עליהם אם לא מקבלים את הייעוץ הנכון מגורם מקצועי כמו עורך דין. רוצים לקבל את מה שמגיע לכם על פי חוק מטעם ביטוח לאומי? הנה כמה דברים שאתם צריכים לדעת בנידון.

 

מה אתם רשאים לקבל? פטור ממס בענייני קצבת נכות

אם אתם מוגדרים כנכים בגובה תשעים אחוז ויותר אתם אמורים לקבל נכות ובו זמנית לא לשלם מס עבור הקצבה שלכם או כל הכנסה אחרת- זאת במידה ואכן מדובר בהיבט הרפואי כאמור הנכות הרפואית שניתנה לכם.

רוצים לוודא כי אתם אכן מקבלים את הפטור ולא משלמים מס? כמו כל אזרח אחר גם כאן יהיה עליכם להגיש בקשת פטור לפקיד השומה של המס וכן לצרף מסמכים מתאימים ולהוכיח כי אתם נמצאים בעמדת נכות יותר ממאה שמונים וארבע ימים לכל היותר.

לא ניצלתם את הפטור? אל דאגה, תמיד תוכלו לתבוע החזרים בגינו שש שנים לאחור.

 

לחצו כאן ליצירת קשר עם עורך דין ביטוח לאומי.

אולי יעניין אותך גם!

בחינת ההטבות של מזגני Multi Inverter ו-VRF

בתחום בקרת האקלים המודרנית, האבולוציה של טכנולוגיית מיזוג האוויר הייתה לא פחות ממדהימה. בין החידושים הבולטים ניתן למנות את מערכות ה-Multi Inverter

תובנות מומחים: יסודות ניקוי ספות

ניקוי ספות הוא היבט שלעתים קרובות מזלזלים בו בתחזוקה ביתית שיכול להשפיע באופן משמעותי על הניקיון והנוחות הכללית של חלל המגורים שלך.