גדי לוינסקי

גדי לוינסקי

כלכלן ורואה חשבון בעל ניסיון של שנים, נותן מן הידע שלו בשביל שאתם תוכלו לדעת איך לפעול נכון וכיצד להשקיע את הכסף שלכם נכון

בדיקת סטטוס החזר מס הכנסה, כדי שתדעו מתי הכסף נכנס לבנק

Facebook
Google+
Twitter
LinkedIn

החזר מס זה דבר שהרבה מאוד ישראלים שעובדים בישראל היו שמחים לדעת. כסף שחוזר מהמדינה ישר לחשבון הבנק שלכם זה תמיד משמח, אך בראש ובראשונה עניין של צדק. לא מעט ישראלים עובדים קשה למחייתם והחישוב בנוגע למס שהם משלמים משתנה עם הזמן ומחושב בצורה שאינה תואמת למציאות. לא מעט פעמים יוצא שהאדם משלם מס הכנסה הרבה יותר ממה שהיה צריך לשלם, וללא בדיקת החזר מס הכנסה בנוגע לסכום שהמדינה חייבת לו, הוא עלול להפסיד המון כסף ששוכב סתם כך בחשבון המדינה.

בדיקה של סטטוס לגבי החזר מס הכנסה – צעד שאתם חייבים לעשות

מסתבר שאזרחים רבים בישראל משלמים מדי חודש מס הכנסה בשיעור גבוה יותר ממה שהם אמורים בפועל לשלם, והסיבות של למה זה יוצא כך רבות. במיוחד לאחר תקופת הקורונה, נוצרו לא מעט מצבים מיוחדים שבהם האזרחים עברו הליכי פיטורים, הוצאו לחופשה ללא תשלום (חל"ת), עברו לעבוד מהבית, פתחו ו/או סגרו בתי עסק ועוד – מקרים אלו ואחרים משנים את הסטטוס התעסוקתי שלהם ובהתאם לכך גם את רמת המס שלהם. אם גם אתם עברתם שינוי באופן התעסוקה שלכם, מומלץ מאוד לבדוק את הסטטוס של החזר מס ההכנסה על מנת להחזיר את הכסף שמגיע לכם!

חברה שמקצרת לכם את התהליך

לפעמים זה נראה שהליך בדיקת דברים מול מוסדות המדינה מאיימים, אך בעזרתם של חברות שונות הבודקות בשבילכם את כל הדברים זה הופך להיות הרבה יותר קל, פשוט ונעים. פנו אל חברה שבודקת את סטטוס החזר מס ההכנסה שלכם וגם אתם תוכלו להנות מהחזרים כספיים שיכולים להוסיף לתחושת הרווחה הפרטית שלכם. בדיקת  החזרי מס TAXREF הופכת להיות פשוטה וקלה כל כך!

אולי יעניין אותך גם!

ארבע יתרונות של גט ברבנות

גירושין, בדרך כלל נצפים מבעד לעדשה של מצוקה, יכולים לפעמים להביא יתרונות בלתי צפויים, במיוחד בהקשר הייחודי של הרבנות. למרות שהאתגרים נידונים