גדי לוינסקי

גדי לוינסקי

כלכלן ורואה חשבון בעל ניסיון של שנים, נותן מן הידע שלו בשביל שאתם תוכלו לדעת איך לפעול נכון וכיצד להשקיע את הכסף שלכם נכון

כבר לא קונים רכב: כך תחסכו אלפי שקלים בשנה

Facebook
Google+
Twitter
LinkedIn

אנשים רבים חוששים מהליסינג כי היתרונות על פני רכישת רכב, אינם ברורים. אחרי הכל, למה לשכור רכב כשאפשר להחזיק אותו ולקבל קצת כסף בחזרה כשאתם מוכרים אותו? בהתאם להעדפותיכם האישיות, אורח החיים והמצב הפיננסי, הליסינג יכול להיות עמוס ביתרונות.

כבר לא קונים רכב: כך תחסכו אלפי שקלים בשנה

מתשלומים חודשיים נמוכים יותר ועד לאפשרויות רכב רבות עוד יותר, הנה הסיבה שדווקא ליסינג, עשוי להתאים לכם.

מהם היתרונות של ליסינג רכב?

ליסינג פרטי דומה בתיאוריה להשכרת דירה. בתור מי שמשכיר את הרכב, או השוכר, אתם משלמים כמה עמלות ראשוניות יחד עם תשלומים חודשיים לשימוש במכונית, אבל אתם לא באמת הבעלים שלו. 

לכל הסכם ליסינג יש תנאים שעליכם לעמוד בהם ובתום התקופה המוסכמת, אתם מחזירים את הרכב לחברת הליסינג. לסוג זה של הסדר יש כמה יתרונות שיכולים להפוך את הליסינג לעסקה הרבה יותר טובה עבורכם.

תשלומים חודשיים נמוכים יותר

אחד היתרונות הגדולים ביותר של ליסינג רכב בחברת אופרייט ליס, הוא בדרך כלל תשלומים חודשיים נמוכים יותר מאשר אם הייתם משיגים מימון לרכישת הרכב.

כאשר אתם מממנים רכישת רכב, אתם משלמים את כל מחיר הרכישה של רכב לאורך חיי המימון בתוספת ריבית. אבל תשלומי החכירה מחושבים קצת אחרת.

חיסכון בהוצאות

במקום לשלם עבור כל שווי הרכב, התשלומים החודשיים שלכם מכסים את הפחת של הרכב (בתוספת דמי שכירות ומיסים) לאורך תקופת החכירה. 

מכיוון שאתם מממנים רק את הפחת במקום את מחיר הרכישה, התשלום שלכם, בדרך כלל, יהיה נמוך בהרבה.

החיסכון הזה, יכול לעזור לכם לשדרג לדגם חדש יותר ונחשק יותר עבור התקציב שלכם וכך לחסוך בכסף.

אולי יעניין אותך גם!

בחינת ההטבות של מזגני Multi Inverter ו-VRF

בתחום בקרת האקלים המודרנית, האבולוציה של טכנולוגיית מיזוג האוויר הייתה לא פחות ממדהימה. בין החידושים הבולטים ניתן למנות את מערכות ה-Multi Inverter

תובנות מומחים: יסודות ניקוי ספות

ניקוי ספות הוא היבט שלעתים קרובות מזלזלים בו בתחזוקה ביתית שיכול להשפיע באופן משמעותי על הניקיון והנוחות הכללית של חלל המגורים שלך.