גדי לוינסקי

גדי לוינסקי

כלכלן ורואה חשבון בעל ניסיון של שנים, נותן מן הידע שלו בשביל שאתם תוכלו לדעת איך לפעול נכון וכיצד להשקיע את הכסף שלכם נכון

קשה לקנות דירה בארץ? בדקו על דירות להשקעה בחו"ל

Facebook
Google+
Twitter
LinkedIn

זה לא סוד שהמחירים של הדירות בארץ גבוהים מאוד, זה גם לא סוד שהם ממשיכים לטפס מעלה ומגיעים למספרים שלא היינו יכולים לנחש אותם לפני מספר שנים. אך אם אתם מעוניינים לקנות דירה אין סיבה שתרדו מהרעיון הזה רק בגלל המחירים הגבוהים. אתם יכולים לשקול את האופציה של קניית דירה בחו"ל.

מה צריך לבדוק לגבי רכישת דירה להשקעה בחו"ל?

  • מחירים מול תשואות – חשוב לבדוק לפני כל רכישה מה היחס בין מחיר הנכס לבין התשואה שהוא עשוי להניב. כלומר מהם דמי השכירות האפשריים שתוכלו לקבל עבור הנכס לעומת המחיר שאתם משלמים בגין הנכס. היחס הזה מספר הם צפי התשואה של הנכס והאם שווה לכם לרכוש אותו.
  • ביקוש מול היצע – חשוב לברר לגבי הביקוש וההיצע באזור המדובר. בעוד שבארץ יש לכם היכרות מסוימת עם הנתונים, הרי במדינות זרות אין לכם שמץ של מושג על הנעשה ועל המצב של הנדל"ן. האם יש תושבים רבים שגרים בשכירות? האם יש דירות רבות פנויות שאין להן שוכרים? הביקוש וההיצע משפיעים ישירות על המחיר וכן על הקושי להשכיר את הנכס.
  • רמה סוציו אקונומית – בררו לגבי הרמה הסוציו אקונומית של התושבים המקומיים. חשוב להבטיח כי התושבים הינם בעלי יכולת ובעלי מוסר תשלומים גבוה. שאם לא כן אתם עלולים ליפול עם שוכרים בלתי הגונים ואף להסתבך עם פושעים של ממש. 
  • אופי הנכס והביקוש – חשוב לבדוק אילו סוגי נכסים מבוקשים באזור המדובר. בהתאם לנתונים בדקו את הנכס אותו אתם שוקלים לרכוש. זאת כדי להבטיח כי נכס מסוג זה הינו מבוקש ורצוי ותוכלו להשכיר אותו בקלות ולהרוויח ממנו.

אז איפה לקנות דירה בחו"ל? בואו לגלות >>>

אולי יעניין אותך גם!

בחינת ההטבות של מזגני Multi Inverter ו-VRF

בתחום בקרת האקלים המודרנית, האבולוציה של טכנולוגיית מיזוג האוויר הייתה לא פחות ממדהימה. בין החידושים הבולטים ניתן למנות את מערכות ה-Multi Inverter

תובנות מומחים: יסודות ניקוי ספות

ניקוי ספות הוא היבט שלעתים קרובות מזלזלים בו בתחזוקה ביתית שיכול להשפיע באופן משמעותי על הניקיון והנוחות הכללית של חלל המגורים שלך.