גדי לוינסקי

גדי לוינסקי

כלכלן ורואה חשבון בעל ניסיון של שנים, נותן מן הידע שלו בשביל שאתם תוכלו לדעת איך לפעול נכון וכיצד להשקיע את הכסף שלכם נכון

יועץ עסקי אחראי לעדכן את ארגז הכלים הניהולי והשיווקי שלך

Facebook
Google+
Twitter
LinkedIn

A business consultant is responsible for updating your managerial toolbox

חשוב כי תדע שהעבודה איתנו כיועצים עסקיים תגרום גם לך להתמקד בנושאים החשובים באמת. בנושאים שרק אתה כמנכ"ל וכבעלים מסוגל לעשותם. השילוב בינינו עשוי להעניק לך "ראש שקט" לקחת את העסק לשלב הבא בצמיחה. אנו מעניקים לך פתרון מקצועי איכותי בתחומי הפיתוח העסקי, המכירות והשיווק ומניעים יחד איתך תהליכי חדשנות יצירתיות היוצרים צמיחה וגידול משמעותי ברווחיות. דע כי ניהול תהליכי פיתוח עסקי וצמיחה באמצעות השירות שלנו כיועצים עסקיים יביא גם לך ערך מדיד.  השינויים ישרתו את צרכי הארגון שנים קדימה. זאת ועוד, היה נכון כי תשקול להשתמש בנו במסגרת "מיקור חוץ" בעלות סבירה ובתועלת מרובה. יחד נצליח למצות הזדמנויות עסקיות שיביאו להגדלת המכירות ושיפור בשורת הרווח.

מדוע ייעוץ עסקי – ייעוץ ארגוני מביאים תועלת

הגיע הזמן כי תשאל את עצמך מתי נכון להיכנס לתהליכי ייעוץ ארגוני ופיתוח עסקי? האם הזמן הנכון הוא רק בתקופות משבר? או האם אתה דומה לחכמים שבמנכ"לים והבעלים המחליטים להיכנס לתהליכים החשובים האלה בתקופות של רגיעה ושפע? זאת מהבנה כי תכנון ופיתוח עסקי איכותי באמצעות יועץ עסקי מיומן נכון כי יתבצע לא בתקופות של אי יציבות משבר והקטנת נפחי המכירות והרווחיות. הטובים והחכמים במנהלים תמיד מחפשים בתקופות רגיעה למצוא בנחת את "מנועי הצמיחה העתידיים" הם מוכנים לבחון אסטרטגיות חדשות, מבנה ארגוני יעיל ומתאים יותר, או לחילופין לבחון טיוב ושיפור איכויות כוח האדם המקצועי והניהולי. שימוש יעיל ובזמן הנכון ביועצים עסקיים, המתמחים בפיתוח עסקי ועדכון אסטרטגיות יביא לערך גבוה ומדיד גם אצלך בארגון.

יועצים עסקיים – מנתצים פרדיגמות – וגורמים לארגון לצאת  מאזורי הנוחות

ייעוץ עסקי – ייעוץ ארגוני המשולב עם פיתוח עסקי בא לגרום לצמיחה עסקית אצל חברות עסקים ונותני שירות קטנים באמצעות חדירה לשווקים חדשים, בניית מנועי צמיחה ועדכון ושיפור הצעות הערך ללקוחות. ייעוץ עסקי – ייעוץ אסטרטגי בא להעניק לעסקים אופק התפתחותי ארוך טווח. אופק צמיחה שבו הלקוחות ממוקמים במקום הראשון. אנו בתהליכי הייעוץ העסקי והובלת תהליכי שינוי וצמיחה, ממליצים תמיד כי נכון תמיד לחשוב "מחוץ לקופסה", לגלות יצירתיות ולאמץ פרואקטיביות. לשבור פרדיגמות ישנות, לאמץ נתיבי טיסה חדשים ולהיפרד לתמיד מ – "מהטייס האוטומטי" הישן והמוכר הגורם לנו להישאר מאחור.

ממליץ כי תשפרו את הצעת הערך ללקוחות

בתהליכי הייעוץ העסקי ועדכון אסטרטגיות השיווק יחד עם שיפור מערכי המכירות והשרות ללקוחות אנו מתחברים להמשך מימוש החלום שלך ונותנים לך אפשרות לעדכן את החזון והתוכניות העסקיות לטווחים של 2-4-8 שנים קדימה. כעוסקים בייעוץ עסקי וארגוני אנו עוזרים לך לנתח נכון את התמורות והשינויים בשווקים משתנים ותחרותיים. מבצעים תכנון ממוקד ובעיקר להמשיך להרחיב את הבידול המיתוג ובעיקר את הצעות הערך ללקוחות בהשוואה למתחרים. כל זאת בכדי לחזק את המיצוב והמיתוג שלך בעיני הלקוחות הקיימים והפוטנציאלים. כך שהם ימשיכו לבחור לקנות שירות או מוצר דווקא ממך ולא מהמתחרים. נדאג יחד כי ימשיכו להיות לקוחות שלך וימשיכו להיות מרוצים מהשירות או מהמוצר שרכשו מכם.

מפגש חשיבה במתנה

פעמים מעורבות הייעוץ העסקי והייעוץ האסטרטגי עשויים להידרש במצבים בו החברה או ההנהלה והמנכ"ל מבקשים לבדוק להניע תהליכי שינוי וצמיחה. במפגש ההיכרות נרחיב ונעלה נושאים נוספים הקרובים לליבך. כחברה לייעוץ ארגוני ופיתוח עסקי, כדרך חיים מקצועית החלטנו להעניק מפגש "סיעור מוחות" במתנה, ללא עלות ומחויבות שבו נבחן יחד האם גם אצלך בשלו התנאים לביצוע שיפורים ועדכונים בתוכנית העסקית ובתוכנית השיווקית? שווה כי נשוחח – 03-9032222 צלצל ישירות אלי  0544-814332

 

המחברים:  יובל כרמלי

אולי יעניין אותך גם!

בחינת ההטבות של מזגני Multi Inverter ו-VRF

בתחום בקרת האקלים המודרנית, האבולוציה של טכנולוגיית מיזוג האוויר הייתה לא פחות ממדהימה. בין החידושים הבולטים ניתן למנות את מערכות ה-Multi Inverter

תובנות מומחים: יסודות ניקוי ספות

ניקוי ספות הוא היבט שלעתים קרובות מזלזלים בו בתחזוקה ביתית שיכול להשפיע באופן משמעותי על הניקיון והנוחות הכללית של חלל המגורים שלך.