גדי לוינסקי

גדי לוינסקי

כלכלן ורואה חשבון בעל ניסיון של שנים, נותן מן הידע שלו בשביל שאתם תוכלו לדעת איך לפעול נכון וכיצד להשקיע את הכסף שלכם נכון

4 טיפים מנצחים לכל מי שמעוניין לפתוח עסק

Facebook
Google+
Twitter
LinkedIn

פתיחת עסק בישראל מצריכה רישום ברשויות המיסים, הבנה של המערכת החשבונאית וטיפול במסמכים שכאלה באופן שוטף ועוד. הקמה של עסק מאפס היא עניין מאתגר בפני עצמו וכל טיפ חשוב שיכול לסייע לכם בתחילת הדרך עשוי להיות שווה זהב. להלן 4 טיפים מנצחים לכל מי שמעוניין לפתוח עסק.

אם אין לכם תשוקה למה שאתם עושים – אל תפתחו עסק בתחום הזה:

עסק יכול להיות רכבת הרים של ממש. יהיו לכם עליות וירידות ויכול להיות שייקח זמן לפתח ולקדם את העסק כדי להגשים את המטרות והחלומות שלכם אתו. אם אין לכם תשוקה לתחום שאתם הולכים להיכנס אליו אין לכם מה לחפש שם כי תמיד יהיו מתחרים באותו התחום היא תשוקה גדולה יותר שיובילו אותו.

מחפשים יועץ עסקי? דברו איתנו

פתחו עוסק המתאים למידותיכם:

כל עסק צריך להיות רשום במע"מ, מס הכנסה וביטוח לאומי. יש כמה אפשרויות להקמת עסק: עוסק פטור, עוסק מורשה וחברה בע"מ. אם אין לכם לקוחות והכנסות העולות מעל 102 אלף שקל בשנה ואינכם ברשימת המקצועות המחייבים פתיחת עוסק מורשה/חברה בע"מ – הקימו עוסק פטור. התחילו מקטן וחסכו את עלויות הנהלת החשבונות, התעסקו עם כמה שפחות ניירת חשבונאית. כשתתפתחו תוכלו לשכור מנהל/ת חשבונות בהתאם.

הימנעו מהוצאות מיותרות בתחילת הדרך:

בעלי עסקים רבים בתחילת דרכם נוטים להיות מלאי התלהבות ועניין סביב העסק החדש שנולד ובשל ההתלהבות הרבה גם מקבלים החלטות פיננסיות לא נכונות. כך למשל רכישה של ציוד חדש במקום יד שנייה כשהתקציב ההתחלתי נמוך או נטייה לשכור שטח משרדים/פעילות גדול מדי שהעסק לא באמת צריך ולהתחייב להוצאות גדולות מדי בתחילת הדרך.

היעזרו בשיווק אונליין:

בעידן הדיגיטלי שאנו נמצאים בו כיום חשוב מאוד להיעזר בשיווק הדיגיטלי על מנת למתג, לפרסם ולהביא לקוחות נוספים לעסק. אם אתם לא עושים את זה לא רק שאתם נשארים אחרי המתחרים שלכם אלא שתתקשו להתפתח.

לקבלת ייעוץ עסקי בקרו באתר שלנו: https://tachlit.biz/

אולי יעניין אותך גם!