גדי לוינסקי

גדי לוינסקי

כלכלן ורואה חשבון בעל ניסיון של שנים, נותן מן הידע שלו בשביל שאתם תוכלו לדעת איך לפעול נכון וכיצד להשקיע את הכסף שלכם נכון

יועצת עסקית

Facebook
Google+
Twitter
LinkedIn

ניהול עסק מוצלח זה משימה מאתגרת ומתמשכת. מרגישים שהעסק שבניתם בעשר אצבעות קצת "חורק" לאחרונה? לא מבינים למה אחרי כל המאמץ שהם משקיעים בעסק החדש הוא לא מתרומם? יועצת עסקית מסבירה למה כל כך הרבה עסקים טרם פיצחו את השיטה להצלחה ואיך אפשר לעשות זאת נכון. 

טיפ של יועצת עסקית בכירה 

אפשר לומר המון על המצב העגום שבו יותר ממחצית העסקים נסגרים לפני שהם חוגגים שנה. אבל מה שיותר חשוב לומר זה, שאם מתנהלים בצורה נכונה המון עסקים שנקלעו לקשיים יכולים להפוך למשגשגים ולכן חשוב ליצור סיסטם עסקי. קבלו טיפ חשוב ביותר, מאת יועצת עסקית בכירה: כלים ניהוליים ועבודה לפי יעדים שמקובלים מאוד בחברות הגדולות ביותר, יכולים להניב הצלחה דרמטית גם בקרב עסקים קטנים. למעשה, עסקים קטנים זקוקים במיוחד לכמה משיטות העבודה המסודרות, שהוכחו כיעילות, בקרב חברות וארגונים שהם גם מותגים מובילים. לא לחשוב בקטן, לחשוב גדול!

מתי כדי להיעזר בייעוץ עסקי 

יועצת עסקית מנוסה, ממליצה להיעזר בייעוץ עסקי במצבים הבאים:

  • הקמת עסק חדש – אם אתם עומדים להקים או שכבר הקמתם עסק חדש, לא כדאי ללכת בצורה עיוורת. ייעוץ עסקי בתחילת הדרך יעזור להימנע מטעויות יקרות. הרבה יותר מהר תוכלו להתרומם, לקצור רווחים ולהצליח. 
  • גידול עסקי – אם אתם סבורים שהגיע הזמן לצמיחה עסקית, אתם לא רוצים להספק ב"עוסק פטור", רוצים להפוך לעוסקים מורשים או אפילו לחברה בע"מ, צריך להצמיח את שיטות העבודה ואת היעילות בעסק. יועצת עסקית תסייע לכם ללמוד שיטות עבודה טובות, הגדרת יעדים לצמיחה ושיטות נוספות מעולם העסקים הגדולים. 
  • התבססות בשוק תחרותי – אם אתם רוצים להצליח כמו המתחרים הוותיקים, אתם צריכים לסגל דרכי עבודה להתבססות בשוק תחרותי. מיתוג, בידול, תמחור נכון, יועצת עסקית תסייע לכם בכל זאת ויותר. 

אולי יעניין אותך גם!