גדי לוינסקי

גדי לוינסקי

כלכלן ורואה חשבון בעל ניסיון של שנים, נותן מן הידע שלו בשביל שאתם תוכלו לדעת איך לפעול נכון וכיצד להשקיע את הכסף שלכם נכון

באילו עונות כדאי לבקר בדובאי והאם יש הבדל בין העונות?

Facebook
Google+
Twitter
LinkedIn

האמירתים יודעים היטב למה הם בנו את המגדלים והבניינים המודרניים והמאוד ממוזגים שלהם בלב המדבר, למרות שהם קרובים לים ויש ממנו בריזה נהדרת. אזור המפרץ הפרסי הוא חם הרבה יותר מכל מקום במזרח התיכון וכל הניסיונות להילחם במדבור מסתכמים בעיר כמו דובאי שהיא ההתגלמות של הניצחון על מזג האוויר הלוהט. ברוב ימות השנה חם שם ואין באמת חורף, אבל בחודשי הקיץ שם לוהט עד בלתי אפשרי ממש לצאת החוצה ולכן לא מומלץ לבקר שם, אלא אם כן יש לכם רכב ממוזג צמוד ואתם נעים רק בתוכו ובין בניינים ממוזגים.

העונה הטובה ביותר לביקור בדובאי

העונה הטובה ביותר לביקור בדובאי מקבילה לסתיו-חורף שלנו ומסתיימת באביב, כלומר בין אוקטובר לבין מארס כאשר גם אז מספיק חמים ונעים לבקר בחוף הים כאוות נפשכם מבלי להרגיש קור או לא נעים. בעיה נוספת מבחינת מזג אוויר דובאי היא הלחות הגבוהה מאוד באוויר ולכן מיעים בה כל הזמן, מה שמחייב להיות ערוכים לכך עם מקלחות ובגדים להחלפה וכמובן בגדים קלילים אבל לא חושפניים מדי בהתאם לקוד הלבוש בדובאי.

מזג אוויר מושלם בחורף

החורף שלנו הוא העונה הכי טובה לבקר שם ולכן אפשר לתכנן נסיעה לחופשת חורף שבה אפילו תוכלו להשתזף אם זה מה שמעניין אתכם. אך תתקרבו לשם בקיץ אם אתם לא רוצים לחוות חום שנחשב קשה אפילו במונחים ישראליים שמכירה ימי שרב קשים אבל לא במידה כזאת. שם הטמפרטורות מגיעות בחוץ בקלות עד 40 מעלות ותוסיפו לזה רוחות מדבר חמות שמקשות לנשום. אם אתם נוסעים בקיץ או בימים חמים לפחות תכננו ביקור בכל האטרקציות הממוזגות וזכרו שלילדים הקיץ הקשה יהיה כבד מדי שם, לכן כאשר אתם ניגשים להזמין כרטיס טיסה לדובאי יהיה חכם מצדכם לבדוק את מזג האוויר שיהיה כאשר תשהו בעיר.

אולי יעניין אותך גם!