גדי לוינסקי

גדי לוינסקי

כלכלן ורואה חשבון בעל ניסיון של שנים, נותן מן הידע שלו בשביל שאתם תוכלו לדעת איך לפעול נכון וכיצד להשקיע את הכסף שלכם נכון

צו הריסה מנהלי

Facebook
Google+
Twitter
LinkedIn

איך תוכלו להתמודד עם צו הריסה מנהלי ובמה זה יהיה כרוך? במאמר זה, נרצה להרחיב מעט של האופן שבו תצטרכו לפעול אם קיבלתם צו הריסה על מבנה כלשהו שבחלקכם או אם ברצונכם לקבל היתרי בנייה על כל סוג של פרויקט.

צו הריסה מנהלי

אף פעם אי אפשר לצפות לזה אבל כשזה מגיע זה מגיע. על מה אנחנו מדברים? ובכן, על צו הריסה מנהלי אכזרי שיכול להישלח אליכם אם הבנייה שהשקעתם עליה היית ללא ההיתרים הדרושים או ללא כל מרכיבי הבטיחות החוקיים.

מה שאתם צריכים לדעת על היתרי בנייה

בין אם פרויקט שיפוץ הבית הבא שלכם הוא גדול או קטן, ייתכן שתצטרכו היתרי בנייה. קראו את המאמר שלפניכם, לפני שאתם מתחילים את הפרויקט.

המחשבה על קבלת היתר בנייה לפרויקט הבית שלכם, עשויה להיראות כמו טרחה בירוקרטית. אבל לפי איגוד המתווכים, אי השגת האישורים המתאימים, עלולה לעצור או לעכב את השיפוצים שתכננתם. אתם בטח לא רוצים לקבל צו הריסה על המבנה שלכם.

מהו היתר בניה?

היתר בנייה הוא אישור רשמי של הממשלה או המועצה באזורכם, המאפשר לכם או לקבלן שכיר, לבנות פרויקט חדש או לשפץ מבנה קיים בנכס שלכם. היתרי בנייה הם בין הדברים הראשונים שאתם צריכים כדי להתחיל את הפרויקט שלכם.

היתרי בנייה מבטיחים שבעלי בתים יעמדו בקוד בנייה מקומיים ובסטנדרטים המשתנים לפי עיר או אזור בארץ. תקנון זה, נקבע על מנת לוודא שתוספות, שיפוצים ופרויקטים אחרים, יהיו בטוחים עבור הקהילה, וכי הם לא ישפיעו לרעה על ערכי הנכסים באזור. 

זכרו, בן קלינגר העוסק בהיתרי בנייה ממליץ כי עדיף לדחות את התחלת הפרויקט עד שכל ההיתרים ימולאו וקחו בחשבון שהיתר בנייה, הוא אינו סוג של ביטוח.

אולי יעניין אותך גם!

שיקולים חשובים להפלה יזומה

הפלה יזומה היא הליך רפואי משמעותי שרבים פונים אליו כחלק מבחירותיהם בתחום בריאות הרבייה. הוא מוקף בהשקפות רפואיות, אתיות ומשפטיות שונות והוא