גדי לוינסקי

גדי לוינסקי

כלכלן ורואה חשבון בעל ניסיון של שנים, נותן מן הידע שלו בשביל שאתם תוכלו לדעת איך לפעול נכון וכיצד להשקיע את הכסף שלכם נכון

ניב נינבורג – תמכרו את היצירות שלכם עם NFT

Facebook
Google+
Twitter
LinkedIn

יש לכם יצירות שהייתם רוצים למכור לציבור הרחב ברשת, אך אתם לא יודעים איך לגשת לזה? תחום ה-NFT, אשר צובר תאוצה אדירה בשנים האחרונות, טומן בחובו שפע של הזדמנויות להגיע לאנשים שיכולים להביע עניין ביצירות שלכם ולשלם על כך כסף.

באמצעות אסימונים שלא ניתנים להחלפה ניתן להוכיח בעלות על יצירות, וכך בעצם לראות איך אתם מצליחים למכור לאנשים את הזכויות שלכם על היצירות. יש אמנים רבים בכל רחבי העולם שמתחילים להרחיב כסף בדרך הזו, וגם אתם יכולים לעשות את זה אם תיכנסו לתחום הזה בקרוב.

תתחילו להרוויח מהיצירות שלכם ברשת

כדי שתוכלו להתחיל להרוויח מהיצירות שלכם ברשת, אתם רק צריכים למכור אותן באמצעות NFT. אם אין לכם ניסיון בתחום הזה ואתם לא בטוחים כל כך איך להתחיל, אז יהיה כדאי לכם לדעת כי הסיוע של ניב נינבורג יוכל לעזור לכם לאורך כל הדרך עם התהליך.

ניצול נכון של הטכנולוגיה הזו עשוי להביא לגדילה משמעותית ברווחים שיש לכם מהיצירות שאתם יוצרים. כך שאם חשוב לכם להגדיל את הרווחים שלכם בתור אמנים, זהו פתרון שעשוי להיות פשוט נפלא, ולא יהיה כדאי לכם לוותר על שימוש בפלטפורמה מהסוג הזה כדי להתחיל למכור את היצירות שלכם.

תגדילו את קהל היעד שייחשף ליצירות שלכם

לאחר שתפרסמו את היצירות שלכם ברשת בעזרתו של ניב נינבורג, תוכלו לראות איך אתם מגדילים משמעותית את החשיפה של היצירות שלכם לציבור הרחב. הדבר יוכל להשפיע באופן ישיר על הסיכויים שלכם למכור את אותן יצירות בצורה מוצלחת, וזה בוודאי משהו שיהיה כדאי לכם לקחת לתשומת ליבכם כדי שתוכלו להצליח בתור אמנים לטווח הרחוק ובמרחב האינטרנטי.

אולי יעניין אותך גם!