גדי לוינסקי

גדי לוינסקי

כלכלן ורואה חשבון בעל ניסיון של שנים, נותן מן הידע שלו בשביל שאתם תוכלו לדעת איך לפעול נכון וכיצד להשקיע את הכסף שלכם נכון

מיקי פוליצר [מיכאל פוליצר] – תלמדו להשקיע נכון בשוק ההון

Facebook
Google+
Twitter
LinkedIn

אם אתם רוצים להתחיל להשקיע את הכסף שלכם בצורה חכמה ולדעת שאתם לא נותנים לו לשבת בחשבון העובר ושב מבלי שהוא מכניס לכם תשואה נאה, עליכם לבחור באפיק השקעה שיגלם את מידת הסיכון והרווח הרצויים מבחינתכם. השקעה נכונה בשוק ההון עשויה להביא לכם בדיוק את זה.

מיקי פוליצר (מיכאל פוליצר) ממליץ להתחיל עם השקעה בשוק ההון באופן הדרגתי, וכך להכיר את העולם הזה והדרך שבה הייתם רוצים להשקיע את הכסף שלכם, במיוחד כאשר מדובר על השקעות במניות ספציפיות ולא במדדים. כמובן שאתם יכולים ללמוד את התחום הזה באמצעות קורס מקצועי.

תשקיעו את הכסף שלכם מתוך ידע

שימו לב שאם אתם רוצים להפוך להיות משקיעים חכמים, זה יהיה הכרחי שתבינו איך אתם יכולים לקבל החלטות נבונות ולעשות כל מה שצריך על מנת להפוך את ההשקעה שלכם לנבונה בכל ההיבטים. זה משהו שאתם צריכים לעשות אך ורק מתוך הבנה וידע וצבירת ניסיון.

אם תעקבו אחר העצות של מיקי פוליצר, תוכלו להתקדם שלב אחר שלב עם הניסיון שלבם ולהבין בצורה מדויקת מה אתם יכולים לעשות על מנת להפוך את ההשקעות שלכם לכמה שיותר טובות. זה ללא כל ספק יהיה חשוב שתעשו את זה בצורה נבונה מבחינתכם ותשקיעו את הכסף במקום הנכון.

תבחרו איזה סוג של משקיעים אתם רוצים להיות

יש הבדל גדול בין סוחרים יומיים בשוק ההון לבין סוחרים ששמים את הכסף שלהם במדדים לטווח הארוך. מיקי פוליצר (מיכאל פוליצר) מומחה לשוק ההון ממליץ כי כאשר אתם מתחילים להשקיע את הכסף שלכם, זה פשוט יהיה נחוץ לעשות את זה מתוך הבנה של כל האפשרויות שיש לכם, שכן אנו בטוחים שזה יוכל להוביל לכך שתשקיעו את הכסף שלכם כראוי.

אולי יעניין אותך גם!