גדי לוינסקי

גדי לוינסקי

כלכלן ורואה חשבון בעל ניסיון של שנים, נותן מן הידע שלו בשביל שאתם תוכלו לדעת איך לפעול נכון וכיצד להשקיע את הכסף שלכם נכון

הכירו את הכלי המושלם לניקוי ושטיפה – הגרניק

Facebook
Google+
Twitter
LinkedIn

גרניק זה למעשה סדרה של מכונות שטיפה המופעלות בלחץ מים גבוה לצורך ניקוי כללי. לפעמים פשוט אין לנו כוח או יכולת לנקות משטחים ומקומות בהם אנו לא ממש יעילים. מכונות גרניק יכולות לנקות במקומנו ביותר יעילות ובפחות זמן. מדובר ביחידות קומפקטיות שניתן להשתמש בהן בכל רחבי הבית ומחוצה לה לצרכי ניקיון והסרת לכלוכים, אבק, כתמים, בוץ ועוד. אפשר להתייחס לזה כאל צינור בעל כוח סוס עוצמתי במיוחד.

 

היעילות של הגרניק

הגרני קל מאוד להרכבה וקל עוד יותר לשימוש. כל מה שעליכם לעשות זה לחבר את הצינור שלכם למכונה, לחבר לחשמל ולכוונן את הכוח שטיפה הרצוי בלחץ גבוה. תוכלו באמצעות מכשיר זה לנקות ביסודיות גם במקומות בהם קשה לכם להגיע, כגון חריצים ותעלות בתוך הבית או מחוצה לו. כאשר אתם צריכים כוח עוצמתי לניקוי יסודי ללא שפשוף ובלי לשבור את הידיים ולשרוף שעות, תבחרו במכונת שטיפה וניקוי גרניק.

מכונה זו בעלת גלגלים המאפשרים לכם לנוע ולהסתובב בשטח בלי שום בעיות ולהגיע לכל המקומות הדורשים ניקוי. עם קצב זרימה גבוה וצינור מסתובב חכם של 360 מעלות, גרניק מעניק לכם סופר יעילות בסופר מהירות. הוא למעשה מאפשר לכם שטיפה וניקוי של שטחי פנים גדולים מהר יותר, חוסך לכם זמן, מים וכסף.

 

אופציית הניקוי היסודי של הגרניק

מכונת הגרניק מגיעה עם אביזר מרסס קצף, מה שמגביר את יכולת הניקוי היסודי לה אתם כל כך ציפיתם. מדובר במכשיר קטן וחכם שפועל לצד הצינור ומאפשר לפזר חומר ניקוי תוך כדי שטיפה. חומר זה נחשב לבטיחותי ומעניק הגנה למשטחים המתנקים. שום כימיקל לא עובר דרך המשאבה ובכך הוא  מגן על המכונה שלכם מפני קורוזיה ונזק כימי. אין ספק, מדובר במוצר פלאים.

אולי יעניין אותך גם!

שיקולים חשובים להפלה יזומה

הפלה יזומה היא הליך רפואי משמעותי שרבים פונים אליו כחלק מבחירותיהם בתחום בריאות הרבייה. הוא מוקף בהשקפות רפואיות, אתיות ומשפטיות שונות והוא