גדי לוינסקי

גדי לוינסקי

כלכלן ורואה חשבון בעל ניסיון של שנים, נותן מן הידע שלו בשביל שאתם תוכלו לדעת איך לפעול נכון וכיצד להשקיע את הכסף שלכם נכון

מכון סקרים – לא רק לתקופת בחירות

Facebook
Google+
Twitter
LinkedIn

כאשר מדברים על מכון סקרים לרוב עולה האסוציאציה של מדגם לבחירות וזה בהחלט נכון אבל לא רק על כך מדבר המכון. 

כיום, יותר ויותר עסקים ואנשים בוחרים במכוני הסקרים לצורך אין ספור פעולות המושתתות על סטטיסטיקה מדויקת המעידה בדיוק במה הם בוחרים אבל בו זמנית מה הם אוהבים, על מה הם מעדיפים לצפות על גבי מרקע הטלוויזיה ואפילו מצב בריאותי כזה אחר.

בסקרים כמו סקרים, האפשרות של מכון הסקרים להתאים את עצמו בדיוק למה שצריך בכדי להבין כמה וכמה פרמטרים שקשורים בבחירות אבל בו זמנית גם בהעדפות שיכולות בהחלט לתרום לארגון בצורה הטובה ביותר. 

באילו נושאים מתנהלים סקרים? 

השוק הפתוח מביא אין ספור סוגים של סקרים הקשורים בסקרים אנושיים, רפואיים וכן מתחלקת דעת הקהל גם בעניינים הקשורים במדעי הטבע, החברה ואפילו הפרסום ואפילו העדפת פעילות ספורטיבית של אדם יחיד או משפחה. 

כאמור, סקר דעת הקהל הוא כלי הטוב ביותר למדד בדיוק את הדעות, לבדוק את המודעות אבל לא רק.

כיום, ניתן לשאול כל קבוצה המדגמית של אנשים ולהבין מה העדפתם וכיצד ניתן להמשיך או להתקדם מכאן. 

כיצד מבצעים סקרים? 

סקרים יכולים להתבצע בכמה וכמה דרכים החל מראיון טלפוני באמצעות טלפנים שיישאלו מגוון של שאלות מונחות ומנחות, וכן גם סקרי SMS קצרים ויעילים. 

כך גם ראיונות פנים אל מול פנים וכמו הסקרים בטלפון גם כאן יכולה להתקבל היענות גדולה ביותר. 

השאלון למילוי עצמאי באמצעות אימייל יספקו הענות קטנה יותר וכך גם שאלון אשר יינתן בצורה אקראית בכניסה לקניון או לכל מקום אחר.

מה המסקנה? חד משמעית, הסקרים וחברת הסקרים מחזיקה את האנשים המיומנים ביותר שיבצעו את הסקרים בצורה מהימנה והכי חשוב יוודאו כי הם מקבלים את רמת ההיענות הטובה ביותר.

אולי יעניין אותך גם!