גדי לוינסקי

גדי לוינסקי

כלכלן ורואה חשבון בעל ניסיון של שנים, נותן מן הידע שלו בשביל שאתם תוכלו לדעת איך לפעול נכון וכיצד להשקיע את הכסף שלכם נכון

הרשמה לבגרות קיץ בקידום – למה זה משתלם?

Facebook
Google+
Twitter
LinkedIn

לא מעט צעירים וצעירות, מסיימים את השירות הצבאי שלהם ובוחרים לחזור ללמוד. הם עושים זאת בשביל להשלים בגרויות, כך יוכלו בעתיד להירשם ללימודים באוניברסיטה או במכללה. מדובר על צעירים וצעירות שלא הצליחו לעשות תעודת בגרות בתיכון או שעשו והציונים אינם מספיק טובים בשביל שיוכלו להירשם למקצוע אותו הם מעוניינים ללמוד.

בישראל פועלים שורה של מוסדות ומכונים אשר מאפשרים להשלים בגרות אחרי הצבא. מדובר על מכונים פרטיים המשמשים גם בתור בית ספר אקסטרני לבני נוער במקרים רבים (בית ספר שמטרתו רק ללמד לבגרויות) וכן מכון להשלמת בגרויות עבור חבר'ה אחרי צבא ומעבר לכך. אחד הוותיקים והאיכותיים שבהם הוא מכון קידום.

כל מי שמעוניין להשלים או לשפר בגרות במתמטיקה ,היסטוריה, אנגלית ועוד, יכול לעשות זאת בשני מסלולים, חורף וקיץ. הרבה פעמים צעירים וצעירות בוחרים במסלול קיץ, על מנת שהם יוכלו ללמוד שנה לאחר מכן פסיכומטרי ואז יוכלו להתקדם מכאן לרישום באוניברסיטה או במכללה וכן בשביל שיהיה להם אפשרות לשפר את הבגרות במועד חורף, אם יצטרכו.

למה משתלם להירשם למכון קידום?

מכון קידום, כאמור הוא אחד המכונים הוותיקים להשלמת בגרויות במועד קיץ ובכלל. מדובר במכון שמעסיק מורים בכירים בכל המקצועות, הוא מספק אפשרות לכל מי שרוצה, להשלים בגרות בכל מקצוע ובכל המקצועות כולם. כמו כן, אפשר לבצע הרשמה לבגרות קיץ בקידום וללמוד דרכו למקצועות בגרויות בכל הרמות, החל מ-2 יחידות במקצועות מסוימים ועד 5 יחידות במקצועות רבים.

המקום מספק את כל חומרי הלימוד כמובן, הן באופן מודפס והן און ליין. התלמידים נהנים מכל מה שהם צריכים בשביל ללמוד בצורה נכונה וכן בשביל להגיע אל המבחנים מוכנים, בין אם זה באמצעות מרתונים של שיעורים, מבחני סימולציה, קשר ישיר עם המורים ועוד.

אולי יעניין אותך גם!

בחינת ההטבות של מזגני Multi Inverter ו-VRF

בתחום בקרת האקלים המודרנית, האבולוציה של טכנולוגיית מיזוג האוויר הייתה לא פחות ממדהימה. בין החידושים הבולטים ניתן למנות את מערכות ה-Multi Inverter

תובנות מומחים: יסודות ניקוי ספות

ניקוי ספות הוא היבט שלעתים קרובות מזלזלים בו בתחזוקה ביתית שיכול להשפיע באופן משמעותי על הניקיון והנוחות הכללית של חלל המגורים שלך.