גדי לוינסקי

גדי לוינסקי

כלכלן ורואה חשבון בעל ניסיון של שנים, נותן מן הידע שלו בשביל שאתם תוכלו לדעת איך לפעול נכון וכיצד להשקיע את הכסף שלכם נכון

טיפול בטרמיטים בבית – לטפל בלי דיחוי

Facebook
Google+
Twitter
LinkedIn

אם אתם חושדים שיש לכם טרמיטים בבית, חשוב מאוד לפעול במהירות. דפיקה קלה על גבי משטחי עץ והאזנה לקול החלול שנשמע, יגידו לכם בוודאות אם טרמיטים נמצאים שם. כדאי להיות ערניים, כי טרמיטים יכולים לגרום נזק רב עוד הרבה לפני שאתם בכלל מבינים שהם קיימים אצלכם.

הדרך הטובה ביותר להיפטר מטרמיטים היא לפנות לחברת הדברה מקצועית, עם הסמכה ורישיון מתאימים לעסוק בתחום זה. לא להיסמך על פעולה אישית שלכם, גם עם חומרי ההדברה הטובים ביותר, כיוון שאפילו בעל הבית המיומן ביותר לא יכול להתחרות עם הניסיון, הידע, המוצרים ושאר הציוד של מדביר מיומן.

 

להיפטר מטרמיטים הניזונים מעץ יבש

רוצים לדעת עוד על טיפול בטרמיטים בבית? באמצעות טיפול נקודתי תוכלו לקטול קינון של טרמיטים דיחוי. אם אתם עוסקים במלאכת עץ צבוע או מוגמר, אתם יכולים לקדוח ולמלא את החורים כדי להילחם בטרמיטים שחפרו לעומק קורת עץ יבש. ראשית,  קדחו חור בערך כל 10 אינץ' אל תוך העץ בו שורצים הטרמיטים. אתם תרגישו בהתנגדות ברגע שתפגעו בקן שלהן. לאחר מכן, השחילו פנימה ומלאו את החור בקוטל טרמיטים. לסיום, מלאו את החור מחדש עם חומר מילוי מתאים.

 

פתרון טבעי – שמנים אתריים

שמנים אתריים נודעים בשל התכונות והסגולות השונות שלהם. שמן תפוזים למשל יכול להרוג טרמיטים לאט לאורך זמן, על ידי עיכוב יכולתם להשיל את עורם או להטיל ביצים. כל מה שנותר לכם לעשות זה פשוט לערבב שתי כוסות מים עם כמה טיפות סבון כלים, ואל התמיסה טפטפו כ-10 טיפות מהשמן שבחרתם. נערו את התמיסה המתקבלת ורססו על המקומות הנגועים.

עם יש לכם בעיות של טרמיטים אסור לכם להשתהות. מוצרי עץ כגון רהיטים, ספרים ופריטי נוי נמצאים בסכנה מיידית!

אולי יעניין אותך גם!

שיקולים חשובים להפלה יזומה

הפלה יזומה היא הליך רפואי משמעותי שרבים פונים אליו כחלק מבחירותיהם בתחום בריאות הרבייה. הוא מוקף בהשקפות רפואיות, אתיות ומשפטיות שונות והוא