גדי לוינסקי

גדי לוינסקי

כלכלן ורואה חשבון בעל ניסיון של שנים, נותן מן הידע שלו בשביל שאתם תוכלו לדעת איך לפעול נכון וכיצד להשקיע את הכסף שלכם נכון

מטבחים מוסדיים – כיצד לקנות ציוד איכותי למטבח המוסדי ועדיין לחסוך בהוצאות?

Facebook
Google+
Twitter
LinkedIn

בשביל להכין אוכל בבית שלנו, אנחנו לא נדרשים ליותר מדי יכולות ומכשירים. למעשה, בזמנים כמו הפסקת חשמל תוכלו להבחין כי באמצעות כיריים גז ניתן לבשל כמעט כל מאכל שיוכל להשביע את רעבון בני המשפחה. אולם, כאשר מדובר על מטבח מוסדי, כמו מטבחים של בתט חולים, בתי כלא, מוסדות לימוד המספקים אוכל לתלמידים, מסעדות או כל מקום אחר בו מכינים אוכל בכמויות גדולות, יש צורך בשימוש עם ציוד למטבח המוסדי, אשר מתאים עבור הכנת אוכל בכמויות גדולות. 

למה עבור מטבח מוסדי נדרש ציוד מיוחד?

מכשירי החשמל הביתיים עשויים בהתאמה למטבח פרטי בלבד, ואינם מתאימים לעבודה מאומצת הן מבחינת יכולות המכשיר וגודלו הפיזי, והן מבחינת הבלאי ויכולת השימוש. במקומות כמו מסעדות או בכל מטבח מוסדי אחר, מכשיר כמו תנור אפייה, עובד פעמים רבות כמעט ברצף במשך כל היום, מה שהיה גורם לתנור ביתי רגיל להתקלקל בתוך פרק זמן כזה או אחר. בנוסף, כאשר מדובר על הכנת אוכל בכמויות יש צורך לא פעם להכין כמות גדולה במהירות, ויש צורך שתהיה אפשרות להכניס למכשיר ההכנה כמות גדולה בפעם אחת.

היכן ניתן לרכוש ציוד למטבח המוסדי?

ציוד למטבח המוסדי הוא לא משהו שרוכשים בחנויות החשמל הרגילות המוכרות מכשירי חשמל ביתיים לשוק הפרטי. בשביל לרכוש ציוד למטבח המוסדי יש צורך לפנות אל חברות כמו ב.פ.ר סוכנויות בע"מ אשר מתמחות באספקה של מכשירי חשמל באיכות גבוהה אשר מיוצרים על ידי חברות שעוסקות בייצור של מכשירי חשמל לשוק המוסדי. בחנויות כעין אלו תוכלו למצוא מגוון רחב של מכשירי חשמל מיוחדים לשוק המוסדי כמו סירי בישול מתהפכים, תנורים לפיצה, תנורי חימום, מדיחי כלים גדולים, מכשירי צלייה, מכונות פריסה שונות ועוד מכשירים רבים שיתאימו בצורה טובה עבור הכנת אוכל בכמויות גדולות.

מה חשוב לדעת כשאר רוכשים ציוד למטבח המוסדי?

כאשר אתם רוכשים ציוד עבור מטבח מוסדי, חשוב שתשימו לב כי מדובר לא פעם על מכשירים אשר פועלים במשך שעות רבות בעבודה מאומצת, כך שחשוב מאוד לשים לב שבוחרים במוצרים באיכות גבוהה, שיוכלו להחזיק מעמד היטב תחת העומס הצפוי. ולכן, כדאי לרכוש את המכשירים בחנות מוכרת ואמינה אשר מייבאת את המוצרים באיכות הטובה ביותר. חשוב לשים לב גם לתקופת האחריות עליה מתחייב יצרן המכשיר, מה שיכול להעיד לא פעם על רמת האמון שלו במוצר, וגם להסיר מכם את הדאגה ממקרה בו יתקלקל המכשיר, ועלות התיקון שלו תהיה גבוהה מאוד.

אולי יעניין אותך גם!

בחינת ההטבות של מזגני Multi Inverter ו-VRF

בתחום בקרת האקלים המודרנית, האבולוציה של טכנולוגיית מיזוג האוויר הייתה לא פחות ממדהימה. בין החידושים הבולטים ניתן למנות את מערכות ה-Multi Inverter

תובנות מומחים: יסודות ניקוי ספות

ניקוי ספות הוא היבט שלעתים קרובות מזלזלים בו בתחזוקה ביתית שיכול להשפיע באופן משמעותי על הניקיון והנוחות הכללית של חלל המגורים שלך.