גדי לוינסקי

גדי לוינסקי

כלכלן ורואה חשבון בעל ניסיון של שנים, נותן מן הידע שלו בשביל שאתם תוכלו לדעת איך לפעול נכון וכיצד להשקיע את הכסף שלכם נכון

עברתם פריצת דיסק בצבא? דעו את זכויותיכם

Facebook
Google+
Twitter
LinkedIn

פציעות בצבא זהו דבר שקורה לחיילים רבים ונפוץ יותר בקרב חיילים קרביים. בין הפציעות הנפוצות אפשר למצוא פציעות ברכיים, פריקת כתף וגם פריצת דיסק. פריצת דיסק היא בין הפציעות שמשפיעות על חייו של האדם לאורך שנים רבות, לפעמים אפילו לאורך כל חייו, ולכן במידה ונגרמה פריצת דיסק בצבא, מומלץ לקבל הכרה בנושא ולתבוע את הצבא בגין הפציעה.

 

מהי למעשה פריצת דיסק

פריצת דיסק היא פציעה הקשורה לחוליות עמוד השדרה. פריצת דיסק עלולה לגרום לכאב גב כרוני, תחושות של זרמים בגוף, חולשה בגפיים והשפעה על איברים נוספים ולעיתים אף להקרין לאזורים שונים כמו לאזור הרגל מה שעלול לגרום לצליעה וקושי ללכת. האבחון של הפציעה נעשה על ידי הדמיה כמו CT או MRI.

 

כיצד ניתן להתמודד עם פציעת דיסק שהתרחשה בעקבות השירות הצבאי

פריצת דיסק עלולה לגרום לאדם הסובל ממנה לפגיעה מהותית באיכות החיים ופגיעה ביכולות תפקודיות שונות המשפיעות בין היתר על התפקוד היום יומי. עבור פציעת דיסק ניתן לקבל אחוזי נכות וכדי לעשות זאת צריך להגיש תביעה נגד משרד הבטחון ולהוכיח את הקשר בין הפציעה לנזק ובין השירות הצבאי לפציעה.

 

מה אפשרויות התביעה בגין פריצת דיסק הקשורה לשירות הצבאי

בכל מה שקשור לתביעה בגין פריצת דיסק יש שלבים שונים. השלב הראשון הוא קבלת ההכרה שאכן הפגיעה הזו נגרמה במהלך השירות הצבאי או שהשירות הצבאי החמיר אותה. לאחר קבלת ההכרה מגיע השלב של הועדה הרפואית אשר קובעת את אחוזי הנכות בעקבות הפגיעה, אחוזי הנכות הם אלו שמשפיעים על הזכאות של הנפגע מבחינה של תגמולים חודשיים או קבלת מענק חד פעמי. מומלץ לגשת לתהליך לאחר התייעצות עם עורך דין מומחה בתחום.

אולי יעניין אותך גם!

בחינת ההטבות של מזגני Multi Inverter ו-VRF

בתחום בקרת האקלים המודרנית, האבולוציה של טכנולוגיית מיזוג האוויר הייתה לא פחות ממדהימה. בין החידושים הבולטים ניתן למנות את מערכות ה-Multi Inverter

תובנות מומחים: יסודות ניקוי ספות

ניקוי ספות הוא היבט שלעתים קרובות מזלזלים בו בתחזוקה ביתית שיכול להשפיע באופן משמעותי על הניקיון והנוחות הכללית של חלל המגורים שלך.