גדי לוינסקי

גדי לוינסקי

כלכלן ורואה חשבון בעל ניסיון של שנים, נותן מן הידע שלו בשביל שאתם תוכלו לדעת איך לפעול נכון וכיצד להשקיע את הכסף שלכם נכון

ייעוץ לחברות סטארט אפ

Facebook
Google+
Twitter
LinkedIn

מי מאיתנו לא חולם לקום בבוקר ולהיות הבוס של עצמו? לעמוד בראש חברת סטארט אפ מצליחה ולעשות אקזיט של מיליונים רבים? ובכן הדרך לפסגה רצופה בכוונות טובות וגם הרבה מאוד עבודה. ייעוץ לחברות סטארט אפ רק יכול לעזור לכם, בין אם אתם יזמים בתחילת הדרך ובין אם אתם כבר עובדים מספר שנים בתחום ומרגישים שהחברה שלכם לא מתקדמת לשום מקום. 

כיצד ייעוץ לחברות סטארט אפ יכול לעזור לנו?

ראשית ייעוץ לסטארטאפים יכול לסייע לנו בניהול נכון ומקצועי יותר של החברה. בתחילת הדרך יש התלהבות ראשונית והרבה עניין ולכן זה עשוי לגרור גם התפזרות כלכלית מיותרת הן מבחינת שכירת עובדים שלא באמת נחוצים, הן מבחינת שכירת משרד גדול מדי או המון מחשבים, רהיטים, מכשירים או חומרי גלם שלא לצורך. ייעוץ עם Startplan יתחיל קודם כל בניהול נכון של העסק, אפיון מלא ואמיתי של צרכיו והתנהלות כלכלית נכונה שתשמור על העסק גם בחודשים פחות טובים.

גיוס משקיעים:

אחד הדברים החשובים ביותר של כל בעל חברת סטארט אפ הוא לדאוג לתזרים מזומנים תקין בחברה שהעובדים ימשיכו לעבוד ולפתח את מוצרי החברה. כדי לעשות זאת יהיה עליו לא פעם לארגן מצגת ולדבר מול משקיעים, לחבר אותם ברשתות החברתיות, באתרים המיועדים לגיוס משקיעים לסטארט-אפ או במפגשים פרונטליים שונים ולעתים אפילו באירועים שונים. כדי לבנות מצגת שיווקית, מעניינת וסוחפת, כזו שתיראה מקצועי ולבנות את השיח וההצגה מול המשקיעים צריך מיומנות, מקצוענות וניסיון. יועץ מקצועי יוכל לסייע לכם גם בגיוס משקיעים, גם בליווי בהכנת המצגים וגם בהכנות של איך לדבר מול המשקיעים.

לסיכום; אם אתם בתחילת הדרך ורוצים לבצע את הדברים כהלכה או מרגישים שהסטארט אפ שלכם תקוע במקום היעזרו ביועץ מקצועי עם התמחות בתחום זה שיסייע לכם.

אולי יעניין אותך גם!

בחינת ההטבות של מזגני Multi Inverter ו-VRF

בתחום בקרת האקלים המודרנית, האבולוציה של טכנולוגיית מיזוג האוויר הייתה לא פחות ממדהימה. בין החידושים הבולטים ניתן למנות את מערכות ה-Multi Inverter

תובנות מומחים: יסודות ניקוי ספות

ניקוי ספות הוא היבט שלעתים קרובות מזלזלים בו בתחזוקה ביתית שיכול להשפיע באופן משמעותי על הניקיון והנוחות הכללית של חלל המגורים שלך.