גדי לוינסקי

גדי לוינסקי

כלכלן ורואה חשבון בעל ניסיון של שנים, נותן מן הידע שלו בשביל שאתם תוכלו לדעת איך לפעול נכון וכיצד להשקיע את הכסף שלכם נכון

פסגות אפק ראש העין

Facebook
Google+
Twitter
LinkedIn

מחפשים לגור במקום עם איכות חיים ברמה גבוהה? בית קרקע של 4,5 או 6 חדרים עם גינה יפה ומרווחת ואזור שקט נעים? הכירו את פרויקט מעלה אפק הנמצא בשכונת פסגות אפק ראש העין. הפרויקט הנהדר נמצא בסמוך לשכונה הצבאית נווה אפק ונחשב לאחת הפרויקטים המבטיחים באזור המרכז לשנת 2022. הדירות המרווחות, גינה גדולה, נוף מקסים, אזור שקט אך גם מרכזי והקרבה למרכזי חינוך ותעסוקה הופכים את המקום לאידיאלי לכל משפחה בישראל המחפשת איכות חיים ברמה גבוהה.

הכירו את הפרויקט:

הפרויקט הנהדר בשכונת אפק כולל דירות 4, 5 ו-6 חדרים עם גינות גדולות וממקום באזור נהדר בראש העין. הפרויקט מספק את כל מה שמשפחה שמחפשת איכות חיים צריכה, החל מדירות וגינות מרווחות ועד מיקום נהדר, שכונה טובה וקרבה למתחמי חינוך ותעסוקה, אטרקציות ופעילויות לכל המשפחה ועוד. ראש העין גם קרוב ליתר ערי המרכז במרחק נסיעה קצר מה שמרחיב את האפשרויות השונות ללימודים, עבודה, בילויים ועוד. למרות המיקום המרכזי מדובר בשכונה טובה ושקטה הנחשבת לפנינה מיוחדת בנוף האזורי ובעלת ביקוש רב.

מה מחפשים כאשר באים לרכוש נכס בראש העין?

  • אפיון הנכס – אתם רוצים לפנות אל יזמית הפרויקט חברת אילה אגם על מנת לקבל מפרט מלא של הנכסים באזור, המיקום, התשתיות, הגדלים של הנכסים הפנויים לרכישה ועוד. כדאי לבדוק את מפרט החדרים והגינה, לאן משקיפים, גודל כל חדר, המיקום של הסלון ועוד דברים שמעניינים אתכם וחשובים לכם.
  • השכנים – כמה קרובים לשכנים? האם יש הפרדה מלאה או חלקית מהשכנים? האם יש משהו משותף? האם ידוע כבר על השכנים שרכשו דירה במקום בו אתם מתעניינים לרכוש? וכו'
  • קרבה לעבודה – אתם רוצים לוודא שאתם מספיק קרובים למקום העבודה שלכם והנסיעות לעבודה אינן גוזלות זמן רב מהיום שלכם.
  • קרבה למרכזי החינוך – אם יש לכם ילדים ו/או אתם מתכננים לשלב לימודים בעצמכם תרצו ודאי לגור באזור במרחק סביר ממרכזי החינוך השונים.
  • אטרקציות לילדים – אם אתם משפחה עם ילדים חשוב שיהיה באזור אטרקציות לבילוי עם הילדים אחרת תצטרכו לנסוע רחוק יותר בכל פעם שתרצו להוציא את הילדים מהבית. 

לסיכום; פסגות אפק ראש העין הוא פרויקט המבטיח לכם איכות חיים לצד מיקום מרכזי, דירה וגינה מרווחת ועוד מגוון יתרונות שהופכים את ההשקעה למשהו מיוחד שאתם לא רוצים לוותר עליו.

 

אולי יעניין אותך גם!